Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik had de spatlappen van Kia zelf, waren meer kleine opzet stukken, werkte prima. Zelfs met 18 inch geen modder op de auto. Voor kosten even kijken op de Kia site.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

4 stuks originele Hyundai IX35 spatlappen (kleine opzetstukken zoals hierboven omschreven) inclusief montage bij de Hyundaidealer kostte mij een half jaar geleden € 110,-
Zonder montage was de prijs ook € 110,- maar montage is uiteraard zeer goed zelf te doen.
Als je kijkt op b.v. AliExpress of Amazon, zijn de soortgelijke setjes verkrijgbaar voor een kwart van de prijs... ik weet alleen niet of het materiaal dan hetzelfde zal zijn.

Afbeeldingsresultaat voor spatlappen ix35

M.v.g.
Martin

• Like 1
Geplaatst

Ik heb de dubbele posten er tussen uit gehaald het is niet de bedoeling om alles dubbel te posten/vragen 

gewoon reageren in je eigen post en deze staat weer boven aan 

mede forum leden die je hier op aanspreken dienen niet te worden afgeblaft dit is niet nodig 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...