eddomania Geplaatst 9 Maart, 2017 Geplaatst 9 Maart, 2017 Cee'd SW GT-Line 1.0 turbo ik zoek spatlappen voorkant of setje. Bedankt alvast ed Quote
Nieles Geplaatst 9 Maart, 2017 Geplaatst 9 Maart, 2017 Nogmaals, omet je nou echt alles dubbel posten.... Quote
arjan gt Geplaatst 10 Maart, 2017 Geplaatst 10 Maart, 2017 Ik had de spatlappen van Kia zelf, waren meer kleine opzet stukken, werkte prima. Zelfs met 18 inch geen modder op de auto. Voor kosten even kijken op de Kia site.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sharkster Geplaatst 10 Maart, 2017 Geplaatst 10 Maart, 2017 4 stuks originele Hyundai IX35 spatlappen (kleine opzetstukken zoals hierboven omschreven) inclusief montage bij de Hyundaidealer kostte mij een half jaar geleden € 110,- Zonder montage was de prijs ook € 110,- maar montage is uiteraard zeer goed zelf te doen. Als je kijkt op b.v. AliExpress of Amazon, zijn de soortgelijke setjes verkrijgbaar voor een kwart van de prijs... ik weet alleen niet of het materiaal dan hetzelfde zal zijn. M.v.g. Martin 1 Quote
eddomania Geplaatst 10 Maart, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2017 Op 9-3-2017 om 16:48 zei Nieles: Nogmaals, omet je nou echt alles dubbel posten.... ga zo door prima info van je ben er blij mee geweldig jou ervaring met spatlappen zijn overweldigend Quote
xtra40 Geplaatst 10 Maart, 2017 Geplaatst 10 Maart, 2017 Ik heb de dubbele posten er tussen uit gehaald het is niet de bedoeling om alles dubbel te posten/vragen gewoon reageren in je eigen post en deze staat weer boven aan mede forum leden die je hier op aanspreken dienen niet te worden afgeblaft dit is niet nodig 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.