Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

"wat doe je nu !?" moment

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Om mijn vrouw iets voor te bereiden op BE rijbewijs lessen en examen heb ik de Sorento gebruikt met een huurkarretje de beginselen van de bijzondere verrichtingen met aanhanger aan te leren. Zij wil de spiegels afstellen en tot mijn verbazing klappen die geheel in. Ze had op een knopje gedrukt die mij geheel ontgaan was.

Jaren lang niet geweten dat de Sorento dat ook kan, ik dacht dat dat puur iets was voor modernere of luxere auto's !

Een vriend van mij zei jaren geleden al dat dat vooral een eigenschap van vrouwen is, per ongeluk op iets drukken waarna er iets gebeurd waarvan je niet wist dat het aanwezig was :-)

Geplaatst

Hahahahaha, zelfs ik wist die te vinden :)) hoe kan die je nou ontgaan zijn? Daar kom je toch iedere keer langs als je je tankdop open klikt. 

Goed, er zit ook een knop op het dashboard om je ruitenwissers te ontdooien, die ook netjes in het boekje omschreven staat en vraag op een sorentoforum waar die voor is en je krijgt 25 vraagtekens. Ik ontdekte ,m dus ook pas na 4 jaar ofzo en dan puur naar aanleding van zo,n topic. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...