Ga naar inhoud

Klapsleutel met centrale vergrendeling afstandsbediening


Gert Huygens

Aanbevolen Berichten

 

Dat lijkt mij wel dat het kan, mijn Pro Ceed heb ik gekocht met twee klapsleutels dat werkt helemaal top 

Maar ga eens naar de de plaatselijke KIA Dealer ,en laat je daar informeren, dan als het mogelijk is om de auto op afstand te sluiten kun je meteen de juiste klap unit bestellen.

je kun natuurlijk ook aan de hand van het type Picanto genoeg vinden bij onze vriend Google

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je we cv hebt maar niet met een afstandsbediening, betekend dit dat je in de bestuurdersdeur geen motor hebt voor de vergrendeling.
Het enige, dat er hoeft te gebeuren is een (universeel) setje aanschaffen voor cv met afstandsbediening. Je hebt ook maar een motortje nodig. Compleet aaqn materiaal kun je al klaar zijn voor een kleine €50,-
Verder moet je nog wel de transponder chips uit je sleutels overzetten in je nieuwe. Uiteraard moet je de baard van je oude sleutels ook nog overzetten of de meegeleverde baarden bij een sleutelmaker laten slijpen.

Is allemaal prima zelf te doen. Maar als je echt handig bent kun je het beter uitbesteden. Een inbouwstation doet dit graag voor je. Maar je kunt ook xtra40 een pb'tje sturen. Geen idee of hij hier nog wel tijd voor is. Maar vakkundig tegen een zeer nette prijs gebeurt het dan zeker wel.



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je we cv hebt maar niet met een afstandsbediening, betekend dit dat je in de bestuurdersdeur geen motor hebt voor de vergrendeling.

Dit kun je testen, door de PASSAGIERSdeur af te sluiten; gaat de bestuurdersdeur niet op slot, dan moet je een motortje plaatsen.
Sluit de deur wel af (die systemen zijn er, weet niet of de Picanto dat heeft), dan kun je volstaan met enkel een bedienings-unit. Kost een tientje of vier en een klein uur inbouw, afh. van waar en hoe je de aansluitingen maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...