tyger Posted May 5, 2017 Posted May 5, 2017 Sinds deze week blijft mijn airbag lampje constant branden.Vandaag naar de dealer geweest ,maar deze heeft geen tijd voor begin juni. Wanneer dit lampje brand ,werkt waarschijnlijk de airbag niet bij een ongeval? Heeft de batterij ontkoppelen eventueel zin ,om de fout te resetten? Ook maakt de auto soms een piepend geluid bij het achteruitrijden. Quote
xtra40 Posted May 5, 2017 Posted May 5, 2017 Piepend geluid zal wel de achter remmen zijn En inderdaad als het airbag lampje brand is deze automatisch uitgeschakeld dus dan moet je nog voorzichtiger rijden Maar begin Juni pas tijd wat een onzin zeg ben blij dat ik me eigen uitlees computer heb hoef tenminste niet op de dealer te wachten Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Guest Stief Posted May 5, 2017 Posted May 5, 2017 Ga gewoon naar een andere dealer. Dit is belachelijk! Quote
Hanz001 Posted May 6, 2017 Posted May 6, 2017 Bijrijdersairbag niet toevallig uitgeschakeld met de sleutel? Rotzooi op een van de achteruitrijsensoren? Quote
Toby Posted May 6, 2017 Posted May 6, 2017 Als je om zo een belangrijk probleem zo een belachelijk antwoord krijgt van je dealer ,is het tijd van dealer te veranderen.De batterij ontkoppelen helpt niet . Quote
Recommended Posts