Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

L.S.,

Ik wil van mijn vriendin's soul de grote beurt doen en de distributie riem vervangen, zoals gebruikelijk na 72 maanden. Helaas vind ipk nergens een distributie riem kit te koop. Ben ik abuis, is het verboden, heeft hij geen distributieriem riem? Wie helpt mij verder? Het is de 126 pk  am benzine versie uit januari 2011.

Geplaatst

Maar als je zelf het verschil niet kunt zien of een auto een distributie ketting of riem heeft lijkt het me ook niet echt verstandig om zelf te gaan vervangen
Maar je hebt gelukkig een ketting dus je zit safe

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

Bij nader lezen en een goede auto onderdelen shop kwam ik er achter dat de soul 1.6 een longlife ketting heeft en er geen onderhoud of vervanging nodig is.

En het verschil tussen een ketting of snaar/riem is me zonneklaar, zowel een ketting als een riem heb ik met succes vervangen op een motorfiets cq auto, dank u.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...