Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag ik heb een vraagje over de Picanto navigator2016 van mijn dochter. Er moet een SD kaart in het navigatiesysteem,maar ik vind nergens informatie in de handleiding of op de site van Kia waar die te verkrijgen.  Kan natuurlijk de dealer bellen ,maar ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.  Hoort hij er al in te zitten of moet je die gewoon nog aanschaffen?  

Geplaatst

hoi pam

deze hoort bij aan schaaf in de auto te zitten.

anders kan je deze via de dealer bestellen voor dit type nav

Geplaatst
46 minuten geleden zei Pam:

Goedemiddag ik heb een vraagje over de Picanto navigator2016 van mijn dochter. Er moet een SD kaart in het navigatiesysteem,maar ik vind nergens informatie in de handleiding of op de site van Kia waar die te verkrijgen.  Kan natuurlijk de dealer bellen ,maar ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.  Hoort hij er al in te zitten of moet je die gewoon nog aanschaffen?  

Als je navigatie werkt zit de SD kaart in de navigatie.

Anders even langs de dealer.

Geplaatst

Er zit geen SD in want het systeem vraagt erom. Maar is het zo dat de SD  geleverd had moeten worden bij aanschaf? 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Pam:

Er zit geen SD in want het systeem vraagt erom. Maar is het zo dat de SD  geleverd had moeten worden bij aanschaf? 

Systeem moet werkend geleverd worden dus ja.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...