Pam Geplaatst 11 Mei, 2017 Geplaatst 11 Mei, 2017 Goedemiddag ik heb een vraagje over de Picanto navigator2016 van mijn dochter. Er moet een SD kaart in het navigatiesysteem,maar ik vind nergens informatie in de handleiding of op de site van Kia waar die te verkrijgen. Kan natuurlijk de dealer bellen ,maar ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Hoort hij er al in te zitten of moet je die gewoon nog aanschaffen? Quote
pk24 Geplaatst 11 Mei, 2017 Geplaatst 11 Mei, 2017 hoi pam deze hoort bij aan schaaf in de auto te zitten. anders kan je deze via de dealer bestellen voor dit type nav Quote
Specialmade Geplaatst 11 Mei, 2017 Geplaatst 11 Mei, 2017 46 minuten geleden zei Pam: Goedemiddag ik heb een vraagje over de Picanto navigator2016 van mijn dochter. Er moet een SD kaart in het navigatiesysteem,maar ik vind nergens informatie in de handleiding of op de site van Kia waar die te verkrijgen. Kan natuurlijk de dealer bellen ,maar ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Hoort hij er al in te zitten of moet je die gewoon nog aanschaffen? Als je navigatie werkt zit de SD kaart in de navigatie. Anders even langs de dealer. Quote
Pam Geplaatst 11 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2017 Er zit geen SD in want het systeem vraagt erom. Maar is het zo dat de SD geleverd had moeten worden bij aanschaf? Quote
Specialmade Geplaatst 11 Mei, 2017 Geplaatst 11 Mei, 2017 7 minuten geleden zei Pam: Er zit geen SD in want het systeem vraagt erom. Maar is het zo dat de SD geleverd had moeten worden bij aanschaf? Systeem moet werkend geleverd worden dus ja. Quote
Pam Geplaatst 11 Mei, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2017 Dank je wel voor jullie antwoorden. Dus dealer bellen. Sla ik in ieder geval geen flater. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.