serv Posted May 14, 2017 Posted May 14, 2017 Hallo , een vraag over de elektrische handrem, ik vraag me af als ik die gebruik bij het rijden of dit werkt, waarom deze vraag, stel ik raak onder het rijden bewusteloos [hartinfarct] hoe krijg je dan als duo passagier de auto snel tot stilstand met een elektrische handrem? en als de motor niet loopt krijg ik hem ook niet ontkoppeld om hem bv weg te duwen als de motor uitvalt en met die smartkey knop kan ik ja ook niet met de startmotor een stukje in de 1e versnelling wegrijden als je net op een kruising staat of zeer ongunstig staat. Quote
Murcielaygo Posted May 14, 2017 Posted May 14, 2017 De passagier kan de start/stop knop 10sec indrukken, dan zou de motor alsnog stil moeten vallen.Ik weet ook niet waar die knop bij een Cee'd zit, maar de parkeerrem van de Scenic van mijn zus zit bijv. links van de bestuurder. Daar kun je als passagier dus niet eens bij.Het in de versnelling starten is iets dat bijna niet meer kan met startknoppen, automatische versnellingsbakken en hybride/elektrische auto's. Sowieso heb ik het in meer dan 20 jaar nog nooit nodig gehad.Waarom ben je hier zo bang voor? 1 Quote
serv Posted May 15, 2017 Author Posted May 15, 2017 Dank jewel bij nood is dit tenminste het proberen waart. Quote
Recommended Posts