mae Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Hallo, Ik ben hier net nieuw en wij willen zeer waarschijnlijk een Niro kopen; de Dynamic. Maar nu kan je ook de "Advanced driving assistance pack for Dynamic line" er bij kopen. Maar wat voegt dat allemaal toe? Weet iemand dat? Dank alvast! Quote
Dutchman Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Gelijk al een leuke vraag alwaar ik het antwoord na enig speurwerk op weet. De Advanced driving assistance pack beschikt over de volgende onderdelen: Autonoom remsysteem (AEB) en Adaptieve cruise control Dit is op basis van de Dynamic Line. Bij de ComfortLine beschikt het pakket over Autonoom remsysteem (AEB), Adaptieve cruise control en 4,2” supervision cluster. Welkom bij de club. 3 Quote
mae Posted May 17, 2017 Author Posted May 17, 2017 Wow, dat is snel! Bedankt voor het duidelijk antwoord! En voor het welkom! 3 Quote
PeterD Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Het is alweer een wat ouder draadje, maar toch nog even een reactie van mijn kant. Ook wij wilden dit pack, maar dat zou een levertijd worden van 4 tot 5 maanden. Het wordt namelijk af-fabriek geleverd. Businessline zou dan een optie zijn, maar we wilden geen leren bekleding en ook privacy-glass en de andere opties hadden bij ons geen prioriteit. Quote
chippie777 Posted July 20, 2017 Posted July 20, 2017 Het zijn natuurlijk altijd keuzes. Zeker met speciale uitvoeringen is het altijd zo dat je net wat mist in het ene pakket wat dan weer wel in het andere pakket zit. Zo wilde ik graag digitale radio maar dan moest ik toch weer naar een ander pakket. Daar zatten dan weer opties in die leuk waren maar voor mij niet de meer prijs waard waren. En zo is het vaak. Aan de andere kant, wanneer je bepaalde opties nooit hebt gehad mis je ze ook niet, maar wanneer je eenmaal iets hebt gehad dan blijkt het soms super fijn te zijn en wil je een volgende keer toch die ene optie. Voorbeeld: De zelf dimmende binnenspiegel. Ik vond het altijd onzin, nu zit het in onze Niro en ik vind het een super optie. (en ik mis een beetje de 360 round view van mijn Qashqai) Quote
Recommended Posts