Muldermans Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Wij hebben een mokkabruine metallic Picanto uit 2013. Voor ons bijna de perfecte auto (als hij een 8 traps ZF automatische transmissie zou hebben zou hij echt af zijn). Maar wat enorm stoort is de zeer slechte kwaliteit van de lak. Bij de portiergrepen zitten heel veel krassen terwijl ik trouw mijn nagels afkluif en geen ringen draag. Ik monteer af en toe dakdragers waarvan ik de voetjes en klemmen heb ingepakt met oude sokken en krijg er toch krassen van. Wie heeft dit nog meer?? Bij de dealers kijk ik naar 2ehands exemplaren en niet allemaal hebben ze dit. Hoor ook dat andere merken dit wel eens hebben. Zal wel door de veranderde oplos- en droogmiddelen komen. Quote
biancaa Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Heeft mijn Picanto ook, ik heb ook geen ringen, tevens heeft mijn auto bij de achterdeur aan de bovenkant van de deurpost een vlek die in de lak zit. Ik dacht eerst dat ik er nog zeep op had zitten maar het zit in de lak al sinds het begin en het is niet weg te krijgen. Bij mij is het logo op het stuur niet mooi de letters kia lijken helemaal uitgebeten te zijn zo heb ik de auto nieuw gekocht. Quote
fonzie Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Niet alleen de lak is erg dun en zwak , ook het plaatmateriaal is erg dun. Er komen snel kleine deukjes in. Quote
Recommended Posts