Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stuur wijkt naar links na een aanvaring met een opstaande rand

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, gisteren in een straat waar men gewerkt heeft aan de bestrating was de verkeersdrempel veranderd in een opstaande rand, ondanks mijn geringe snelheid van 20 km voelde ik de wielen aardig tegen die rand botsen.

Daarna zag ik dat mijn stuur een afwijking naar links heeft wanneer ik rechtuit rijd.

Wordt dit uitlijnen, of is er Wart krom????

Geplaatst

Of een kromme draag arm ??
Dus als je je bandjes lief hebt zzm een werkplaats opzoeken

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• Like 1
Geplaatst

Hmm... ik wil je niet bang maken en misschien heb ik het wel helemaal fout, maar dan zullen de monteurs hier me wel corrigeren.
Volgens mij kan de uitlijning door een klap alleen veranderen als er iets vervormt. Als 'ie nu uitgelijnd is is dat dus om die vervorming te corrigeren.
Ik heb dat ook ooit gehad, toen kon ik daardoor niet meer even ver naar links als naar rechts sturen.
Ik vind het dus raar, hopelijk vergis ik me.

Geplaatst

Ik weet er te weinig van om er een mening over te geven, op de computer uitdraai zie je de afwijkingen voor het uitlijnen, en ook die van na het uitlijnen, is door de garage chef gelezen en ok bevonden.

Het stuur staat nu ook weer normaal en het voelt prima aan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...