Leo2 Geplaatst 8 Juli, 2017 Geplaatst 8 Juli, 2017 Hallo, gisteren in een straat waar men gewerkt heeft aan de bestrating was de verkeersdrempel veranderd in een opstaande rand, ondanks mijn geringe snelheid van 20 km voelde ik de wielen aardig tegen die rand botsen. Daarna zag ik dat mijn stuur een afwijking naar links heeft wanneer ik rechtuit rijd. Wordt dit uitlijnen, of is er Wart krom???? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Juli, 2017 Geplaatst 8 Juli, 2017 Dit klinkt mij als bijv. een kromme spoorstang.Maar wat het ook is; ik zou er zsm naar laten kijken; dit is niet goed! Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2017 Geplaatst 8 Juli, 2017 Of een kromme draag arm ??Dus als je je bandjes lief hebt zzm een werkplaats opzoeken Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 1 Quote
Leo2 Geplaatst 8 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 8 Juli, 2017 Doe ik, eerst maar ff een foto maken en in gesprek met de gemeente. Quote
Leo2 Geplaatst 11 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2017 Soms valt het mee, alleen uitlijnen was voldoende, ben best geschrokken Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Juli, 2017 Geplaatst 11 Juli, 2017 Hmm... ik wil je niet bang maken en misschien heb ik het wel helemaal fout, maar dan zullen de monteurs hier me wel corrigeren.Volgens mij kan de uitlijning door een klap alleen veranderen als er iets vervormt. Als 'ie nu uitgelijnd is is dat dus om die vervorming te corrigeren.Ik heb dat ook ooit gehad, toen kon ik daardoor niet meer even ver naar links als naar rechts sturen.Ik vind het dus raar, hopelijk vergis ik me. Quote
Leo2 Geplaatst 11 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2017 Ik weet er te weinig van om er een mening over te geven, op de computer uitdraai zie je de afwijkingen voor het uitlijnen, en ook die van na het uitlijnen, is door de garage chef gelezen en ok bevonden. Het stuur staat nu ook weer normaal en het voelt prima aan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.