BvE Geplaatst 12 Juli, 2017 Geplaatst 12 Juli, 2017 Zijn er meer bezitters van een Niro die een nieuw kentekenbewijs hebben gekregen ? Quote
Dutchman Geplaatst 12 Juli, 2017 Geplaatst 12 Juli, 2017 Hoezo dat en waarom?Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk Quote
BvE Geplaatst 12 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 12 Juli, 2017 5 uur geleden zei Dutchman: Hoezo dat en waarom? Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk Als ik dat wist zou ik deze vraag niet stellen, de dealer wist het ook niet . Quote
Dutchman Geplaatst 12 Juli, 2017 Geplaatst 12 Juli, 2017 De rwd zou je dat toch kunnen vertellen lijkt mij.Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk Quote
Proceed Frankie Geplaatst 12 Juli, 2017 Geplaatst 12 Juli, 2017 Staan er ergens andere gegevens op het nieuwe exemplaar? Quote
BvE Geplaatst 13 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2017 .Alle gegevens zijn hetzelfde, contact met RDW gehad vertelden dat Kia iets veranderd heeft, moest maar informeren bij Kia Nederland. Zullen we nu maar doen. Quote
PeterD Geplaatst 13 Juli, 2017 Geplaatst 13 Juli, 2017 54 minuten geleden zei BvE: .Alle gegevens zijn hetzelfde, contact met RDW gehad vertelden dat Kia iets veranderd heeft, moest maar informeren bij Kia Nederland. Zullen we nu maar doen. Ah, nu snap ik de vraag eindelijk. Het zou kunnen zijn dat het te maken heeft met het "treingewicht" aka maximum massa samenstel. In de folder staat dat het 2930 kg is en ik heb in de deurstijlen van de nieuwste versies staat 3230 kg. Quote
BvE Geplaatst 13 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2017 56 minuten geleden zei PeterD: Ah, nu snap ik de vraag eindelijk. Het zou kunnen zijn dat het te maken heeft met het "treingewicht" aka maximum massa samenstel. In de folder staat dat het 2930 kg is en ik heb in de deurstijlen van de nieuwste versies staat 3230 kg. Staat bij mij ook 3230 kg in de deurstijl ! Quote
BvE Geplaatst 14 Juli, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2017 Contact gehad met Kia Nederland die kunnen het ook niet verklaren, blijf het een rare zaak vinden. Quote
Maarten69 Geplaatst 14 Juli, 2017 Geplaatst 14 Juli, 2017 Kia weet wel wat er aan de hand is, ik heb deze fout aan de Kia dealer laten zien toen ik een proefrit maakte, deze heeft direct contact opgenomen met de importeur, de zoveelste ontkenning van KIA 1 Quote
PeterD Geplaatst 14 Juli, 2017 Geplaatst 14 Juli, 2017 4 uur geleden zei Maarten69: Kia weet wel wat er aan de hand is, ik heb deze fout aan de Kia dealer laten zien toen ik een proefrit maakte, deze heeft direct contact opgenomen met de importeur, de zoveelste ontkenning van KIA Huh? Quote
HansG Geplaatst 15 Juli, 2017 Geplaatst 15 Juli, 2017 19 uur geleden zei Maarten69: Kia weet wel wat er aan de hand is, ik heb deze fout aan de Kia dealer laten zien toen ik een proefrit maakte, deze heeft direct contact opgenomen met de importeur, de zoveelste ontkenning van KIA Vanwaar die zure reactie richting KIA? Om een kentekenbewijs nog wel. En je hebt niet eens een KIA. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.