sebasjuh Posted July 15, 2017 Posted July 15, 2017 Goedemiddag allen, mijn vriendin heeft een Kia Picanto uit 2013 en daarvoor had ik een achteruitrijcamera gekocht om die in te bouwen. Nu heb ik de draad al in de radio aangesloten en de behuizing van de kentekenverlichting vervangen door eentje met de camera erin. Alleen om de camera van stroom te voorzien stond er dat je die op de achteruitrij verlichting moest aansluiten. nu heb ik in het boekje gekeken hoe je die los moet koppelen maar dat staat er nogal cryptisch in. Kan iemand mij hier misschien vertellen hoe ik de ahteruitrijunit los kan koppelen zodat ik de draden van de camera daar op aan kan sluiten? ik heb hieronder een foto van de handleiding gemaakt met het stappenplan en een foto van het achterlicht. Als iemand me op weg kan helpen zou ik dat erg op prijs stellen. alvast bedankt ! Quote
Picanto2011 Posted July 15, 2017 Posted July 15, 2017 Ik heb de voeding van mijn achteruitrijd camera op de voeding van de achteruitrij lamp aangesloten. De camera gaat dus alleen aan met de versnelling in de achteruit geschakeld. Links achter de beplating lopen de draden daarvoor en volgens mij was dat groen en de zwarte als massa. Ik heb nog ergens een foto, die zal ik hier posten. Zie de twee gele krimpkousjes. Er zit ook de achteruitrijd piepers bij op aangesloten. 1 Quote
sebasjuh Posted July 18, 2017 Author Posted July 18, 2017 Bedankt voor je reactie. je zegt links achter de beplating lopen de draden maar welke beplating bedoel je dan? De kofferbak of echt achter de achterlichten? Quote
klosjos Posted July 19, 2017 Posted July 19, 2017 bedrading zit in de kofferbak, achter het linker achterwiel zit ook een rubber dopje waar je de kabels door naar binnen kan laten gaan. Quote
Recommended Posts