Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kia sportage 2012 2.0 4 AWD

Als ik de AWD niet ingeschakeld heb draaid dan de cardanas die tussen de motor naar de achteras mee? of staat die cardanas dan stil. (misschien een stomme vraag)

heb wat trilling in de auto en ben aan het zoeken wat dat is.

Geplaatst

wel weer 60 weergaven

geloof dat ik hier niet moet zijn ,was ook lid van een ford forum dat ging toch echt wel stukken beter.

Jammer ,wens jullie het beste.

Geplaatst

Hoi Falcon,
Het is idd wat rustiger hier.
Daarbij komt, dat er erg weinig zijn met een AWD SP3.
Dus ben bang dat er op dit moment gewoon niemand is die je hier wat zinnigs over kan zeggen.

Geplaatst
12 uur geleden zei Falcon:

wel weer 60 weergaven

geloof dat ik hier niet moet zijn ,was ook lid van een ford forum dat ging toch echt wel stukken beter.

Jammer ,wens jullie het beste.

beetje jammer dit ???

als je het wil weten kan je altijd even onder je wagen kijken dan zie je het meteen 

maar normaal gesproken draait dit wel mee maar word het niet aangedreven lijkt mij zo 

Geplaatst

Nou leg je telefoon op de grond op de stand filmen en rij er langzaam overheen lijkt mij voldoende geeft zo een rotzooi anders

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Geplaatst

Maar ik heb wel eens gelezen dat er bij somige de aandrijfas mist omdat dit trillingen gaf of nig wel erger en zonder die as was het gewoon weer een 2 wieldrive
Wel lullig als je daar pas achter komt als je een keer je vier wiel drive nodig hebt

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• Like 1
Geplaatst

Bij een moderne awd word er ook altijd een klein deel van de aandrijfkracht nasr de achterwielen gestuurt, dit word gedaan om de assen anders loos ronddraaien en zouden kunnen gaan trillen. Door er een kleine aandrijfkracht op te zetten  word dit tegen gegaan.

Duss antwoord op je vraag, de assen draaien mee en de wielen worden aangedreven door de motor, afhankelijk van de grip van de voorwielen kan er meer aandrijfkracht naar de achterwielen worden gestuurt.

• Like 1
Geplaatst
7 uur geleden zei Crum:

Bij een moderne awd word er ook altijd een klein deel van de aandrijfkracht nasr de achterwielen gestuurt, dit word gedaan om de assen anders loos ronddraaien en zouden kunnen gaan trillen. Door er een kleine aandrijfkracht op te zetten  word dit tegen gegaan.

Duss antwoord op je vraag, de assen draaien mee en de wielen worden aangedreven door de motor, afhankelijk van de grip van de voorwielen kan er meer aandrijfkracht naar de achterwielen worden gestuurt.

Oke en bedankt allemaal we gaan er even onder of video maken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...