marjamaria Posted June 12, 2005 Posted June 12, 2005 wie kan mij vertellenof er letjes in de lampen zitten. gr. marja Quote
ludo Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Beste Marja, Om rechtstreeks te antwoorden: NEE "Ledjes" en "lampen" zijn twee totaal verschilende type onderdelen. Het enige wat ze gemeen hebben dat het gebruikt kan worden om licht te produceren Wil je meer weten wanneer men bijvoorbeeld kiest voor "Leds" of "lampen" dan wil ik dit wel uitleggen. Ludo Quote
Tazteam Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Maar ik wil dat ook best weten hoor Ben nooit te oud om iets te leren. Philip Quote
jonge235 Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 ja ludo ik wil dit ook wel graag weten,wanneer je wat gebruikt. herman Quote
Rodi Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 nu we het toch over lichten hebben: volgens het boekje zit er op de hendel bij het stuur om de verlichting aan te zetten een auto stand (maar niet bij mij natuurlijk), ze schrijven dat er vlak achter de voorruit een lichtsensor zit die bepaald of je verlichting aan of uit moet (niet bij mij natuurlijk). Iemand enig ervaring????? Quote
Kia Fan Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Voor in het instructieboekje staat duidelijk beschreven dat niet elke specificatie zoals omschreven staat in het instructieboekje in het betreffende land in de auto's gemonteerd is. Deze auto functie voor de verlichting is NIET aanwezig op de officieel geimporteerde auto's. Quote
firebiker Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Hallo Ik kan je wel vertellen dat de Sportage's die in Belgie zijn te verkrijgen wel standaard die AUTO knop hebben staan bij hun verlichting. Is een mooi dingetje, behalve als je in een omgeving woont waar veel bruggen zijn. En om die reden staat hij bij mij niet meer op de AUTO stand. Bij het onder door rijden van een brug sprongen mijn lichten dan aan en 3 seconden erna weer uit. Maar blijkbaar is dat niet het enige verschil tussen de Nederlandse en Belgische KIA 's . Ik heb ook begrepen dat jullie alleen de 2 kleuren Sportage kunnen kiezen, maw de bumper is steeds in een andere kleur als het koetswerk . En niet de keuze kan maken voor de wagen in heel dezelfde kleur te krijgen. Is dit nog steeds zo ? Quote
Kia Fan Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Inderdaad. In Nederland word de Sportage alleen geleverd in de two tone uitvoering. In andere landen soms alleen in 1 kleur en soms kan je daar kiezen. In Nederland is door importeur gekozen om alleen de uitvoering te leveren in two tone uitvoering. Onderkant altijd donkergrijs metallic. Zelfde bij de Sorento met uitzondering de comfort (lx) uitvoering deze word in 1 kleur geleverd. De Sorento kan je bijvoorbeeld in andere landen krijgen met een bruin(goud) kleurige onderkant. Bekijk deze link maar: http://www.villemarieauto.com/VilleMarieKia/Fr_VMK_SORcolors.html Quote
AJ Mol Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Wat een leuke kleuren. Misschien iets voor de volgende keer. Alhoewel, toch maar zwart. Quote
Recommended Posts