Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ben al op internet aan het zoeken geweest, maar kan geen werkplaats/service handleiding vinden van de Kia Sportage 2011/2012 ..

Is er iemand die deze toevallig digitaal heeft of hier een linkje naar heeft?

Guest Warmentuuter
Posted

Die vraag is eerder gesteld maar hier zijn alleen de digitale instructieboekjes. 

Maar die had je waarschijnlijk al gevonden. 

Guest Stief
Posted

Ze zij eerder gepost.
Als je zoekt zul je vast wel een topic hierover vinden. Google maar eens "werkplaatshandboek sportage kiaclub"
Ik heb ze toevallig vandaag net verwijderd. Aangezien ik geen SP3 meer heb had ik hier ook geen behoefte meer aan.

Posted

Haha,
Zie dat dit mijn dropbox nog is. Daar had ik m ooit op gezet voor een paar mede forumleden.
Degenen die het nog willen downloaden moeten snel zijn. Maandag zal ik die map ook opschonen.

• 2 years later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ik toon ook interesse ook omwille van schuifdak dat vastloopt en ben er al eens mee bij de Kia garage gemoeten om het dicht te krijgen, wil dit nu liever zelf doen.

Dus heeft iemand een tip voor een werkende link met de handboek van de  sp 3, de in voorgaande mails link is een lege map.

dank

• 1 year later...
Posted

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar iemand die een link heeft naar werkplaatshandboek Sportage III.

Bestaande link werkt niet meer zoals reeds aangekondigd was.

ik zou met een link geholpen worden.

vast bedankt.

Mvg. André