KCG Geplaatst 4 September, 2017 Geplaatst 4 September, 2017 Hallo forumleden, Zoals jullie weten kennen wij een KCG (Kia Contact Groep) die een aantal keren per jaar in overleg gaat met het management van KMNL (Kia Motors Nederland). Je leest alles over de KCG op dit forum. De KCG bestond altijd uit 4 leden. Ons gewaardeerd forumlid én KCG-lid, de heer Warmentuuter, heeft echter enige tijd geleden aangegeven dat hij vanwege drukke werkzaamheden niet meer beschikbaar kan zijn voor de KCG, daarnaast is hij een vreemd merk gaan rijden...oeps, maar hij is nog wel af en toe op de achtergrond aanwezig om ons te assisteren als trouw forumlid. Heer Warmentuuter wij hebben jouw inzet en enthousiasme enorm gewaardeerd en willen jou daar dan ook voor bedanken.....BEDANKT NAMENS DE KCG!! We hebben ook goed nieuws te melden want wij kunnen jullie met trots melden dat xtra40 zich bereidt heeft verklaard om plaats te nemen in de KCG. Zijn kennis en kunde op het technische vlak is voor ons een echte aanwinst. Welkom in de KCG heer xtra40!! Namens de KCG, Smart - Specialmade - Mika Kjelld 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 September, 2017 Geplaatst 4 September, 2017 Ik dank u voor dit hartelijke welkom en hoop net zo waardevol te worden als de heer warmetuuter Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 4 Quote
bigwade Geplaatst 4 September, 2017 Geplaatst 4 September, 2017 Tuut bedankt en XTra40 welkom. Hou ze scherp daar in Breukelen ! KCG is onafhankelijk. 4 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 September, 2017 Geplaatst 4 September, 2017 Gefeliciteerd Xtra40... 4 Quote
Smart Geplaatst 4 September, 2017 Geplaatst 4 September, 2017 Ik dank u voor dit hartelijke welkom en hoop net zo waardevol te worden als de heer warmetuuter Tja....eerst maar eens de ontgroening! Daarna zien we wel hoe waardevol je bent... 2 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2017 Geplaatst 5 September, 2017 Tja....eerst maar eens de ontgroening! Daarna zien we wel hoe waardevol je bent...Zo jammer dit dan weer Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 5 September, 2017 Geplaatst 5 September, 2017 Bij deze wisseling van de wacht zwaai ik KCG-lid warmentuuter uit onder dankzegging voor zijn inspanningen. En heet xtra40 welkom in de overleggroep die namens 'ons', de Kia-rijders, het vuur in Breukelen bij tijd en wijle heel aardig weet op te poken. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 September, 2017 Geplaatst 6 September, 2017 Op 4-9-2017 om 23:33 zei xtra40: Ik dank u voor dit hartelijke welkom en hoop net zo waardevol te worden als de heer warmetuuter Gaat je lukken Gefeliciteerd en succes! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 September, 2017 Geplaatst 6 September, 2017 Bedankt voor de reactie. Ik heb me altijd met veel plezier voor de KCG ingezet. En dat heeft ook te maken met sfeer en chemie van overleg tussen KMNL en de andere KCG leden. Maar ben blij dat ik het stokje kan overdragen aan zeer ervaren forumlid. Wens je ook veel plezier en succes xtra40! Quote
xtra40 Geplaatst 6 September, 2017 Geplaatst 6 September, 2017 Bedankt voor de reactie. Ik heb me altijd met veel plezier voor de KCG ingezet. En dat heeft ook te maken met sfeer en chemie van overleg tussen KMNL en de andere KCG leden. Maar ben blij dat ik het stokje kan overdragen aan zeer ervaren forumlid. Wens je ook veel plezier en succes xtra40! Ik dank u en hoop dat ik het netzo goed doe en plezier aan beleef als jij gedaan hebt en als ik raad of advies nodig heb ik weet je te vindenVerstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 September, 2017 Geplaatst 6 September, 2017 6 uur geleden zei xtra40: Ik dank u Zeg je nu U tegen me Zo ken ik je nie Groet WT Quote
xtra40 Geplaatst 6 September, 2017 Geplaatst 6 September, 2017 Zeg je nu U tegen me Zo ken ik je nie Groet WT Sorry meneer Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ???????? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.