Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Afscheid KCG lid, voorstellen nieuw KCG lid!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo forumleden,

Zoals jullie weten kennen wij een KCG (Kia Contact Groep) die een aantal keren per jaar in overleg gaat met het management van KMNL (Kia Motors Nederland). Je leest alles over de KCG op dit forum.

De KCG bestond altijd uit 4 leden. Ons gewaardeerd forumlid én KCG-lid, de heer Warmentuuter, heeft echter enige tijd geleden aangegeven dat hij vanwege drukke werkzaamheden niet meer beschikbaar kan zijn voor de KCG, daarnaast is hij een vreemd merk gaan rijden...oeps, maar hij is nog wel af en toe op de achtergrond aanwezig om ons te assisteren als trouw forumlid. Heer Warmentuuter wij hebben jouw inzet en enthousiasme enorm gewaardeerd en willen jou daar dan ook voor bedanken.....BEDANKT NAMENS DE KCG!!

We hebben ook goed nieuws te melden want wij kunnen jullie met trots melden dat xtra40 zich bereidt heeft verklaard om plaats te nemen in de KCG. Zijn kennis en kunde op het technische vlak is voor ons een echte aanwinst. Welkom in de KCG heer xtra40!!

Namens de KCG,

Smart - Specialmade - Mika Kjelld

• Like 1
Geplaatst

Ik dank u voor dit hartelijke welkom en hoop net zo waardevol te worden als de heer warmetuuter

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

• Like 4
Geplaatst
Ik dank u voor dit hartelijke welkom en hoop net zo waardevol te worden als de heer warmetuuter

Tja....eerst maar eens de ontgroening! Daarna zien we wel hoe waardevol je bent...

• Like 2
  • Haha 1
Geplaatst

Tja....eerst maar eens de ontgroening! Daarna zien we wel hoe waardevol je bent...
Zo jammer dit dan weer

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Bij deze wisseling van de wacht zwaai ik KCG-lid warmentuuter uit onder dankzegging voor zijn inspanningen. En heet xtra40 welkom in de overleggroep die namens 'ons', de Kia-rijders, het vuur in Breukelen bij tijd en wijle heel aardig weet op te poken.

Gast Warmentuuter
Geplaatst
Op 4-9-2017 om 23:33 zei xtra40:

Gaat je lukken

Gefeliciteerd en succes!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Bedankt voor de reactie.
Ik heb me altijd met veel plezier voor de KCG ingezet.
En dat heeft ook te maken met sfeer en chemie van overleg tussen KMNL en de andere KCG leden.
Maar ben blij dat ik het stokje kan overdragen aan zeer ervaren forumlid.
Wens je ook veel plezier en succes xtra40!

Geplaatst
Bedankt voor de reactie.
Ik heb me altijd met veel plezier voor de KCG ingezet.
En dat heeft ook te maken met sfeer en chemie van overleg tussen KMNL en de andere KCG leden.
Maar ben blij dat ik het stokje kan overdragen aan zeer ervaren forumlid.
Wens je ook veel plezier en succes xtra40!

Ik dank u en hoop dat ik het netzo goed doe en plezier aan beleef als jij gedaan hebt en als ik raad of advies nodig heb ik weet je te vinden

• Like 3
Gast Warmentuuter
Geplaatst
6 uur geleden zei xtra40:

Ik dank u 

Zeg je nu U tegen me :-)

Zo ken ik je nie

Groet WT

Geplaatst
Zeg je nu U tegen me :-)
Zo ken ik je nie
Groet WT
Sorry meneer

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ????????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...