Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor een sorento.

Weet iemand waar en welke goed zijn?

Avast bedankt.

Natje

Geplaatst

hallo,

er is heel veel verschil per merk over het geluid.

wat de 1 een goed geluid vind is voor een ander niet om aan te horen.

terwijl je voor beide even veel betaald.

ik zag op deze site:Kia Sorento (01-2007/*) - Luidsprekers en accessoires voor je auto - Pioneer

dat de inbouw maat van 17cm is voor de sorento in de voor en achter deuren. ik zou eens naar een autoradio zaak gaan en gaan luisteren naar verschillende merken en speakers in deze maat. zelf heb ik in mijn rio de speakers vervangen en daar opgelet dat de ring waar je de speaker mee vast zet meerdere punten heeft om vast te zetten. bij mijn auto zaten er maar 3 schroefgaten anders moet je gaan boren.

gr ronald

Geplaatst

Hallo

Ik vond het geluid in de sorento ook erg plat.

Ik heb eerst pioneer met kevlar inbouwluidspreker in de voordeuren gezet.

Dit was al een stuk beter. Maar daarna heb ik een aktive sub van pioneer onder de bestuurdersstoel gezet. Dit is een groot verschil. Het maakt niet zo veel uit welke speakers je in de deuren inbouwd. De klankkast van de sorento is jammergenoeg slecht.

Ik adviseer een sub onder je stoel als je geen ruimte wilt inleveren. Weet niet meer het type maar kost ongeveer 150 euro.

suc6.

ps de standaard inbouwmaat is 16,5 inch.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...