Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo ,

ik ben nieuw hier mijn naar is domingo ben een jongen van 26 jaar

heb een vriendin en een dochtertje van 4 jaar.

en natuurlijk de kia rio 1.5 gls uit 2003

mochten jullie wat vragen voor mij hebben kunnen jullie me altijd een berichtje sturen!!!

mvg domingo

Geplaatst

Dag ik ben ook nieuw...

Ik ben Sejo 39 jaar werk als service Monteur... Vader van twee kinderen... Ben in bezit zo een kleine 8 maanden van een kia carens bj 2007.... Moet nog even kijken hoe dit nog allemaal werkt. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Sejo78:

Dag ik ben ook nieuw...

Ik ben Sejo 39 jaar werk als service Monteur... Vader van twee kinderen... Ben in bezit zo een kleine 8 maanden van een kia carens bj 2007.... Moet nog even kijken hoe dit nog allemaal werkt. 

Welkom op dit forum en veel leesplezier. Je zult je weg hier snel vinden. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Carens.

Geplaatst
15 uur geleden zei domingo:

Hallo ,

ik ben nieuw hier mijn naar is domingo ben een jongen van 26 jaar

heb een vriendin en een dochtertje van 4 jaar.

en natuurlijk de kia rio 1.5 gls uit 2003

mochten jullie wat vragen voor mij hebben kunnen jullie me altijd een berichtje sturen!!!

mvg domingo

Welkom op dit forum en veel leesplezier gewenst. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Rio.

Geplaatst

Welkom hier op het forum! Vragen staat vrij, maar wees ook niet bang de zoekfunctie te gebruiken :P

Mvg Niels

Geplaatst
49 minuten geleden zei Specialmade:

Welkom op dit forum en veel leesplezier. Je zult je weg hier snel vinden. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Carens.

Bedankt, komt wel goed. Wel handig hier is het zoveel handige info te vinden. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...