domingo Geplaatst 8 September, 2017 Geplaatst 8 September, 2017 Hallo , ik ben nieuw hier mijn naar is domingo ben een jongen van 26 jaar heb een vriendin en een dochtertje van 4 jaar. en natuurlijk de kia rio 1.5 gls uit 2003 mochten jullie wat vragen voor mij hebben kunnen jullie me altijd een berichtje sturen!!! mvg domingo Quote
Sejo78 Geplaatst 9 September, 2017 Geplaatst 9 September, 2017 Dag ik ben ook nieuw... Ik ben Sejo 39 jaar werk als service Monteur... Vader van twee kinderen... Ben in bezit zo een kleine 8 maanden van een kia carens bj 2007.... Moet nog even kijken hoe dit nog allemaal werkt. Quote
Specialmade Geplaatst 9 September, 2017 Geplaatst 9 September, 2017 2 uur geleden zei Sejo78: Dag ik ben ook nieuw... Ik ben Sejo 39 jaar werk als service Monteur... Vader van twee kinderen... Ben in bezit zo een kleine 8 maanden van een kia carens bj 2007.... Moet nog even kijken hoe dit nog allemaal werkt. Welkom op dit forum en veel leesplezier. Je zult je weg hier snel vinden. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Carens. Quote
Specialmade Geplaatst 9 September, 2017 Geplaatst 9 September, 2017 15 uur geleden zei domingo: Hallo , ik ben nieuw hier mijn naar is domingo ben een jongen van 26 jaar heb een vriendin en een dochtertje van 4 jaar. en natuurlijk de kia rio 1.5 gls uit 2003 mochten jullie wat vragen voor mij hebben kunnen jullie me altijd een berichtje sturen!!! mvg domingo Welkom op dit forum en veel leesplezier gewenst. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Rio. Quote
Nieles Geplaatst 9 September, 2017 Geplaatst 9 September, 2017 Welkom hier op het forum! Vragen staat vrij, maar wees ook niet bang de zoekfunctie te gebruiken Mvg Niels Quote
Sejo78 Geplaatst 9 September, 2017 Geplaatst 9 September, 2017 49 minuten geleden zei Specialmade: Welkom op dit forum en veel leesplezier. Je zult je weg hier snel vinden. Veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Carens. Bedankt, komt wel goed. Wel handig hier is het zoveel handige info te vinden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.