Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik bezit een Kia Venga bouwjaar 2010 en als ik mijn LG GSM koppel met bluetooth systeem vraag hij niet om het telefoonboek te uploaden. Ik kan slechts een nummer vanaf het stuurwiel bellen als ik eerst via de GSM dit nummer gebeld heb. Het laatst gekozen nummer kan slechts worden opgeroepen. Ontvangen gaat verder prima. Ligt dit aan het bouwjaar van deze Venga?  Groet Jack

Posted

Bij de bluetooth instellingen op je gsm kun je aangeven dat 'Venga' je contacten mag delen. En zorg er voor dat er geen contact is met een speciaal teken in de naam is. Dan lukt de overdracht niet

Sent from my Xperia XA1

Posted
Hallo,
Ik bezit een Kia Venga bouwjaar 2010 en als ik mijn LG GSM koppel met bluetooth systeem vraag hij niet om het telefoonboek te uploaden. Ik kan slechts een nummer vanaf het stuurwiel bellen als ik eerst via de GSM dit nummer gebeld heb. Het laatst gekozen nummer kan slechts worden opgeroepen. Ontvangen gaat verder prima. Ligt dit aan het bouwjaar van deze Venga?  Groet Jack
Had hetzelfde probleem met mijn cee'd 2011 kon alleen maar uit bellen als ik eerst nummer op mijn telefoon belde. Nu nieuw type Cee'd en geen probleem

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Posted
Dus ligt het aan het type Kia en bouwjaar. .jammer 

Bij mij zijn er destijds een aantal zaken geprobeerd van updates tot nieuwe radio maar probleem bleef. Ben er destijds maar in berust. Nu werkt het super!

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

• 1 month later...