Jack Dasser Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Hallo, Ik bezit een Kia Venga bouwjaar 2010 en als ik mijn LG GSM koppel met bluetooth systeem vraag hij niet om het telefoonboek te uploaden. Ik kan slechts een nummer vanaf het stuurwiel bellen als ik eerst via de GSM dit nummer gebeld heb. Het laatst gekozen nummer kan slechts worden opgeroepen. Ontvangen gaat verder prima. Ligt dit aan het bouwjaar van deze Venga? Groet Jack Quote
Murcielaygo Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Kun je niet bellen via stembesturing? Quote
OutOfFocus Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Bij de bluetooth instellingen op je gsm kun je aangeven dat 'Venga' je contacten mag delen. En zorg er voor dat er geen contact is met een speciaal teken in de naam is. Dan lukt de overdracht niet Sent from my Xperia XA1 Quote
Jack Dasser Posted September 16, 2017 Author Posted September 16, 2017 Ik kon deze optie op mijn LG D802 niet vinden. Misschien een ouder type. Quote
Combi Posted September 16, 2017 Posted September 16, 2017 Hallo, Ik bezit een Kia Venga bouwjaar 2010 en als ik mijn LG GSM koppel met bluetooth systeem vraag hij niet om het telefoonboek te uploaden. Ik kan slechts een nummer vanaf het stuurwiel bellen als ik eerst via de GSM dit nummer gebeld heb. Het laatst gekozen nummer kan slechts worden opgeroepen. Ontvangen gaat verder prima. Ligt dit aan het bouwjaar van deze Venga? Groet JackHad hetzelfde probleem met mijn cee'd 2011 kon alleen maar uit bellen als ik eerst nummer op mijn telefoon belde. Nu nieuw type Cee'd en geen probleemVerstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk Quote
Jack Dasser Posted September 16, 2017 Author Posted September 16, 2017 Ik kon deze optie op mijn LG D802 niet vinden. Misschien een ouder type. Quote
Jack Dasser Posted September 16, 2017 Author Posted September 16, 2017 Dus ligt het aan het type Kia en bouwjaar. .jammer Quote
Combi Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 Dus ligt het aan het type Kia en bouwjaar. .jammer Bij mij zijn er destijds een aantal zaken geprobeerd van updates tot nieuwe radio maar probleem bleef. Ben er destijds maar in berust. Nu werkt het super!Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk Quote
Aatje Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 Je kan een app downloaden via Play Store ik geloof dat het Bleutooth Phonebook is werkte wel in mijn oude Kia Venga van 2014. Quote
Recommended Posts