Relena Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Hebben 23 mei een kia soul x-tra besteld. Maar hebben tot vandaag nog geen kia soul op de weg gezien. Het kan ons niet snel genoeg gaan met het krijgen van deze wagen. Heeft een van jullie kiafans eentje gezien of gekregen? laat aan ons de nieuwe kia soul fans iets zien of horen. Denk dat wij niet de enige zijn. Groetjes, Relena Quote
PowerAutoBoot Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Als je hier kijkt zie je al wat ik rijd er al ruim 2 maanden in http://www.kiaclub.nl/soul/1936-onze-soul-met-sidebars.html Groetjes Rob Quote
piet H Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Hoi, Wij verwachten onze Soul over ongeveer twee weken, is op 17 april besteld. Tja ff wachten maar zeker de moeite waard. Groet;) Quote
Relena Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 Dat valt mee 10 weken. Hoop dat het bij ons net zo "snel" gaat. Relena Quote
El-Rio-Grande Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Een Soul krijgen... hhmm, was dat maar waar!!! Maar ik heb er de laatste tijd steeds meer waargenomen. Wel veel donkerkleurigen overigens. Als ik het budget toch eens had... Maar goed, hoop dat ze snel geleverd worden! Groeten, Peter Quote
Relena Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 Het is het natuurlijk leuk van onze kant om je te laten weten dat de onze niet donkerkleurig is. Maar een bright silver metallic. Deze kleur zie je al helemaal niet zelfs niet bij de dealers (meestal titanium silver). Hoop dat de kleur net zo mooi zal zijn als wij het ons voorstellen. Relena Quote
jscherders Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Vanaf vrijdag is het zover. Om 15 uur wordt onze Soul X-tra in de kleur green tea latte afgeleverd. We hebben er dan wel 4 maanden op moeten wachten (24 februari besteld). Vanaf nu zal het wel sneller gaan (faillissement Kroymans) en wij hebben een minder gangbare (diesel, automaat) wat mogelijk ook extra vertraging heeft opgeverd. :-D:-D:-D:-D Quote
El-Rio-Grande Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Plaatsen jullie wel nog een leuke foto zodra je ride er is?? Dan weet ik naar wie ik moet zwaaien als ik onderweg een Soul tegen kom... Groeten, Peter Quote
Relena Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 Soul X-tra kleur green tea geweldig was een van de kleuren waartussen wij aan het twijfelen waren. En ja hoor daar heeft Peter gelijk in, zien die foto's zodra je hem hebt. Wij worden gek van het wachten ook al is dit nog niet zo lang. Door dit forum leeft de soul enorm bij ons. Bedankt voor alle reacties. Rene Quote
El-Rio-Grande Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Soul X-tra kleur green tea geweldig was een van de kleuren waartussen wij aan het twijfelen waren.En ja hoor daar heeft Peter gelijk in, zien die foto's zodra je hem hebt. Wij worden gek van het wachten ook al is dit nog niet zo lang. Door dit forum leeft de soul enorm bij ons. Bedankt voor alle reacties. Rene De Soul is een auto die wat betreft uitstraling en comfort absoluut bij mij past, maar t prijskaartje helaas niet... Maar goed, ik 'volg' de Soul wel een beetje hoor! Vandaar dat ik ook vraag om een foto, zodat ik weet naar wie ik moet zwaaien En dat geld voor alle Kia's. Zoiets meegemaakt toen ik 24 uur lang een Smart Roadster in mijn bezit had... Mede Roadster rijders die elkaar met een glimlach begroeten en zwaaien, dat moet toch ook bij andere merken auto's kunnen? Maar goed, niet al te veel offtopic gaande: Ben benieuwd naar de foto's. Gr, Peter Quote
Relena Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 ongelofelijk dat iemand zo op kan gaan in /aan een kia soul die dichtbij en tevens zo ver af is. Dat is waarschijnlijk het echte soul gevoel Peter. Maar je bent tevens ook zeer open en dat is de soul van dit forum. Relena Quote
jscherders Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Relena Misschien om het wachten ietsje dragelijker te maken hierbij een link naar de (helaas engelstalige) gebruikershandleiding voor de KIA Soul. Het is weliswaar de Canadeesche versie maar die Soul zal niet veel afwijken van de onze. http://www.kia.ca/web/pdf/owners/2010_Soul_Owners_Manual_EN.pdf Vast veel leesplezier (314 pagina's) Quote
Relena Posted June 17, 2009 Author Posted June 17, 2009 Gebruikershandleiding is geweldig heb hem direct geprint en gelezen. hierdoor komt de bestelde Kia soul weer een stukje dichter bij. Denk dat meerdere soulfans hem gaan binnen halen. Relena Quote
Relena Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 (edited) Bij een dealer gezien onze toekomstige wagen geweldig, staat verkocht op helaas is deze nog niet voor ons. Maar toch eindelijk hebben wij hem in het echt kunnen bekijken. Onze heeft ook nog mistlampen. Kon ik ze maar aanzetten. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar nog even wachten. Gebruik de foto nu als afbeelding voor dit forum. Groetjes relena Edited June 19, 2009 by Relena Quote
Relena Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 Bij een dealer gezien onze toekomstige wagen geweldig staat verkocht op helaas is deze nog niet voor ons.Maar toch eindelijk hebben wij hem in het echt kunnen bekijken. Onze heeft ook nog mistlampen. Kon ik ze maar aanzetten. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar nog even wachten. Gebruik de foto nu als afbeelding voor dit forum. Groetjes relena Hier de foto http://www.kiaclub.nl/members/relena.htm Quote
Tika Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Best leuk om op zo'n mooie wagen te wachten ziet er goed uit. Eindelijk eens een andere kleur dan wit/rood/zwart. Kan me voorstellen dat jullie niet wachten kunnen tot je hem hebt. Stiletjes hoop ik ook op zo'n wagen maar niet verder vertellen. Je weet niet wat er gebeuren kan. Groetjes, Tika Quote
Relena Posted June 21, 2009 Author Posted June 21, 2009 Het hopen tja eigenlijk doen wij dat ook een beetje. Hopen dat de wagen snel komt, hopen dat we een goeie wagen krijgen. Hopen dat we de juiste kleur hebben uitgezocht. Je weet niet wat er gebeuren kan. Maar het kan natuurlijk ook allemaal zo gaan zoals je het wil hebben. Alles perfect. Alleen jammer het is nog steeds hopen. We hebben hem nog niet. Voor nu een groet, relena Quote
Relena Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 De EERSTE keer KIA Soul in metallic bruin op de weg gezien...... EN ......mooooooooi, so cool, zeker geen grijze muis op de weg.... Maar voor ons nog even wachten... Relena Quote
KIASOULAP Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Vanmiddag de bestelde KIA SOUL Executive (zwart) opgehaald. . Foto's volgen dit weekend, eerst nog een paar dagen werken... Quote
Relena Posted June 23, 2009 Author Posted June 23, 2009 KIA SOUL REVIEW by Vinylengraver opgemerkt door kiaclub newsrobot. Kan het niet laten deze moet je gewoon een keer lezen ook al is hij in het engels. Zeker de moeite waard voor alle soulfans. Groetjes, Relena Quote
Alex VB Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 In Nederland zijn de Souls nog een uitzondering zo te horen. Hier over de grens in Belgi Quote
Relena Posted June 24, 2009 Author Posted June 24, 2009 Alex laat komen die foto,s. ik zie dat jij een goeie gebruiker bent weet jij hoe je de foto's het beste kunt plaatsen want, ben van plan om in de toekomst alles wat ik aan kia soul tegen kom digitaal vast te leggen. Verdomme ik ben best wel een beetje jaloers 3 iedere dag. Maar ik weet zeker de soul is en wordt een hit de dag dat ik er drie zie komt ook nog wel. groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 hoi relena als je een bericht tikt zie je er boven een paperclip klik op deze er kom een 2de scherm waar je foto's kunt uploaden 5 per bericht. deze komen dan als kleine afbeeldingen onder je tekst te staan waar je als je er op klik groter worden. gr ronald Quote
Relena Posted June 25, 2009 Author Posted June 25, 2009 Bedankt Ronald, maak direct gebruik van jouw omschrijving om onze kia soul bright silver die we bij een dealer gezien hebben te laten zien. Staat verkocht op helaas niet aan ons. Ben van plan om de kia soul zo vaak ik kan vast te leggen op de digitale plaat en aan dit forum te laten zien. Tot wij onze soul krijgen, en ik wat meer in detail kan gaan. Groetjes, relena Quote
henk1963 Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 wj hebben ruim 4 maanden moeten wachten maar afgelopen vrijdag hebben we de auto geleverd gekregen. Perfect vrij zijnig stad 1 op 12 en grote weg 1 op 14 en dat met 300 km op teller Quote
Recommended Posts