Relena Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Hebben 23 mei een kia soul x-tra besteld. Maar hebben tot vandaag nog geen kia soul op de weg gezien. Het kan ons niet snel genoeg gaan met het krijgen van deze wagen. Heeft een van jullie kiafans eentje gezien of gekregen? laat aan ons de nieuwe kia soul fans iets zien of horen. Denk dat wij niet de enige zijn. Groetjes, Relena Quote
PowerAutoBoot Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Als je hier kijkt zie je al wat ik rijd er al ruim 2 maanden in http://www.kiaclub.nl/soul/1936-onze-soul-met-sidebars.html Groetjes Rob Quote
piet H Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Hoi, Wij verwachten onze Soul over ongeveer twee weken, is op 17 april besteld. Tja ff wachten maar zeker de moeite waard. Groet;) Quote
Relena Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 Dat valt mee 10 weken. Hoop dat het bij ons net zo "snel" gaat. Relena Quote
El-Rio-Grande Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Een Soul krijgen... hhmm, was dat maar waar!!! Maar ik heb er de laatste tijd steeds meer waargenomen. Wel veel donkerkleurigen overigens. Als ik het budget toch eens had... Maar goed, hoop dat ze snel geleverd worden! Groeten, Peter Quote
Relena Posted June 16, 2009 Author Posted June 16, 2009 Het is het natuurlijk leuk van onze kant om je te laten weten dat de onze niet donkerkleurig is. Maar een bright silver metallic. Deze kleur zie je al helemaal niet zelfs niet bij de dealers (meestal titanium silver). Hoop dat de kleur net zo mooi zal zijn als wij het ons voorstellen. Relena Quote
jscherders Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Vanaf vrijdag is het zover. Om 15 uur wordt onze Soul X-tra in de kleur green tea latte afgeleverd. We hebben er dan wel 4 maanden op moeten wachten (24 februari besteld). Vanaf nu zal het wel sneller gaan (faillissement Kroymans) en wij hebben een minder gangbare (diesel, automaat) wat mogelijk ook extra vertraging heeft opgeverd. :-D:-D:-D:-D Quote