surfingjohn Geplaatst 22 November, 2017 Geplaatst 22 November, 2017 Weet iemand welk soort leer er gebruikt wordt in de Niro BusinsessLine stoelen? Is het echt 100% leer of is het een soort namaak? Ik wil dit graag weten ivm onderhoud van het leer, misschien kunnen jullie ook je ervaringen delen met het onderhoud? Zelf had ik een setje MOTHERS WAX - LEATHERTECH CARE KIT in gedachten. Quote
Specialmade Geplaatst 22 November, 2017 Geplaatst 22 November, 2017 7 uur geleden zei surfingjohn: Weet iemand welk soort leer er gebruikt wordt in de Niro BusinsessLine stoelen? Is het echt 100% leer of is het een soort namaak? Ik wil dit graag weten ivm onderhoud van het leer, misschien kunnen jullie ook je ervaringen delen met het onderhoud? Zelf had ik een setje MOTHERS WAX - LEATHERTECH CARE KIT in gedachten. ik heb mijn (Niro) leder met Meguair’s ultimate leather balm behandeld met een fantastisch resultaat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.