Jump to content

kan iemand mij ook blij maken wil Kia Sorento kopen maar!!!!

eric1825

Recommended Posts

Ik lees ontzettend veel ellende over de Sorento

o.a roest bij de deuren de airco koelvloeistof olie problemen

versnellingsbak problemen ga zo maar door zuigers die bij nw auto`s bezwijken het lijkt wel eng te worden om te kopen

Ik vind ze ontzettend stoer en zou er graag een willen kopen maar als je dit toch allemaal leest dan?!!!!!!

Gewoon kopen zo'n Sorento!!!

Er kan idd wel eens een keer iets aan de auto mankeren, maar dat kan tenslotte bij ieder ander merk of type.

Zelf hebben we met onze Picanto heel veel opstartproblemen gehad, ze zijn verholpen en wij willen echt geen andere auto meer, want het is zo'n leuk, geinig en modern karretje.

Dus laat je niet teveel negatief beinvloeden, en bekijk het positief :cool::cool::cool::wink:

Philip en Agnes

De mensen zetten al snel hun problemen op het internet. Natuurlijk ook goed want men is benieuwd of anderen ook deze problemen hebben, zodat je elkaar kunt helpen of ondersteunen.

Nu zijn er duizenden Sorento's verkocht en die hebben niet allemaal deze problemen. Soms blijkt seriematig weleens een fout naar voren te komen en wordt naar aanleiding van juist de klachten naar een oplossing gezocht.

Zelf rij ik al meer dan 2 jaar tevreden in de Sorento en ik heb nog geen enkele keer echt last gehad van de klachten die beschreven worden op de diverse forums. Dus als ik jou was zou ik er gewoon eentje kopen, want ieder merk heeft zo zijn specifieke problemen en worden weleens terug geroepen voor een herstelactie.

Nu een week mijn sorento 2.4 16v x-treme in bezit.

Helemaal Top!!!!!!!

Wat stuurt dat ding lekker en wat kijk je overal overheen.

Alles functioneerd naar behoren.

Gewoon kopen wat een heerlijke bak!

Guest rob nicolai
Iedere auto heeft toch wel eens wat? Als je oog valt op een zekere auto en je bent verkocht, dan zou ik zeggen ga ervoor !!! Ik heb nog steeds enorm veel plezier van mijn inmiddels 6 maanden jonge Sorento!!!

hallo eric,

dat je in dit forum leest dat er af en toe wat mankeert aan een sorento heeft te maken met dit forum en de type mensen die een sorento hebben.

als uit een test blijkt dat de mercedes E klasse weer een van de auto`s is die de meeste klachten en gebreken heeft dan wordt dit zeker niet gemeld door de eigenaren, laat staan door de importeur, tenslotte je rijdt een mercedes.

ik denk dat de sorento (kia) rijder minder de air/flair heeft om dingen en toestanden onder de tafel te stoppen.

wat denk ik wel belangrijk is ,is welke dealer je kiest.

naar wat ik gehoord heb is na succes van kia dat de dealer het t.a.v. de importeur het niet makkelijker heeft gekregen.

mischien is het slagen van kia als merk het naar de "bol" als importeur gestegen,echter deze impoteur heeft mede aan de dealer te danken dat de auto`s een succes zijn geworden.

laten we eerlijk zijn de dealer mocht de klant altijd de slechte boodschap brengen over levertijden etc.

ik heb begrepen dat de dealers nu een dealer organisatie hebben opgezet waardoor ik hoop dat de dealers de klanten op een goede manier kunnen blijven helpen.