Funs Geplaatst 15 Januari, 2018 Geplaatst 15 Januari, 2018 Weet iemand een oplossing als die er al is voor het volgende probleem: als ik het scherm uitzet van o.a. de navigatie en ik start de auto hierna dan staat het scherm weer aan en moet ik het handmatig weer uitzetten. Is er een instelling dat het scherm uitblijft en alleen als ik erop tik dat het dan weer aangaat? Quote
gjcvro Geplaatst 17 Januari, 2018 Geplaatst 17 Januari, 2018 Ik denk dat het nooit de bedoeling is geweest van de ontwerpers. Daarvoor wordt er te veel gebruik van gemaakt. Oa de radio, climate enz. Quote
Preston Geplaatst 18 Januari, 2018 Geplaatst 18 Januari, 2018 Je kan in het menu van het systeem zoeken naar scherm/Analoge of digitale klok. Als het systeem wordt "uit" gezet wordt het scherm zwart en zie je een analoge of digitale klok. Bij het weer aanzetten komt altijd weer terug wat je het laatst uit gezet hebt. Of Nav, of radio of USB muziek of het standaard driedelige scherm ( half nav, half Radio of USB gegevens en de paar App's. Als klok voorstaat en je laat een korte tik op de knop weer aangaan wat je het laatste uitgezet hebt. Volgens mij blijft het systeem altijd aan staan want als ik start en het zwarte scherm met de klok komt voor zie ik toch altijd in de bovenbalk de tekst voorbij komen: telefoon heeft contact en dongel heeft contact. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.