Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Scherm uitzetten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand een oplossing als die er al is voor het volgende probleem: als ik het scherm uitzet van o.a. de navigatie en ik start de auto hierna dan staat het scherm weer aan en moet ik het handmatig weer uitzetten. Is er een instelling dat het scherm uitblijft en alleen als ik erop tik dat het dan weer aangaat?

Geplaatst

Je kan in het menu van het systeem zoeken naar    scherm/Analoge of digitale klok.  Als het systeem wordt "uit"  gezet wordt het scherm zwart en zie je een analoge of digitale klok. 

Bij het weer aanzetten komt altijd weer terug wat je het laatst uit gezet hebt.  Of Nav, of radio of USB muziek of het standaard driedelige scherm ( half nav, half Radio of USB gegevens en de paar App's.

Als klok voorstaat en je laat een korte tik op de knop weer aangaan wat je het laatste uitgezet hebt.

Volgens mij blijft het systeem  altijd aan staan want als ik start en het zwarte scherm met de klok komt voor zie ik toch altijd in de bovenbalk de tekst voorbij komen:  telefoon heeft contact en dongel heeft contact.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...