Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben michel en zit nu nog te wachten op mijn eerste 

Kia Rio DynamicLine 1.0 T-GDi (120pk)  Smoke blue

wacht nu al 2,5 maand, mijn auto wordt verwacht afgeleverd eind feb.

dus nog ff wachten

Geplaatst

Hallo Michel 

welkom op het forum 

wij wensen jou veel lees en post plezier hier 

nog even afzien maar als je dan eindelijk je mooie rio hebt ben je de lange wacht tijd zo weer vergeten :wink:

Geplaatst

mijn naam is Dick, sinds gisteren op dit forum

mijn Kia picanto nu 1 dag in het bezit ik ben zelf vrachtwagen chauffeur en ben heel wat confortabelen bedieningen gewent.

de ingebouwde navi/media/mobiel interface en bediening op het stuur  is in een woord geweldig.

de camera erg handig als je een trekhaak hebt en vrijwel  dagelijks aan en afkoppeld

ABS EPS 6 airbags zeer fijn stuur en stuurt zo licht. zelf een nummerplaat voor de aanhanger

binnen verbazend groot voor zo.n klein autootje.

nu nog uitzoeken hoe bluetooth mobiel muziek afspelen 

Geplaatst
Op 18-1-2018 om 21:14 zei deltagolf:

mijn naam is Dick, sinds gisteren op dit forum

mijn Kia picanto nu 1 dag in het bezit ik ben zelf vrachtwagen chauffeur en ben heel wat confortabelen bedieningen gewent.

de ingebouwde navi/media/mobiel interface en bediening op het stuur  is in een woord geweldig.

de camera erg handig als je een trekhaak hebt en vrijwel  dagelijks aan en afkoppeld

ABS EPS 6 airbags zeer fijn stuur en stuurt zo licht. zelf een nummerplaat voor de aanhanger

binnen verbazend groot voor zo.n klein autootje.

nu nog uitzoeken hoe bluetooth mobiel muziek afspelen 

Hallo Dick 

ook jij heel erg welkom hier op het forum en veel lees en post plezier hier toegewenst 

en met de mooie picanto zit het wel goed denk ik 

kleine opmerking je zelf voor stellen doe je eigenlijk door je eigen topic hier te openen en niet bij iemand anders zijn voor stel rondje :wink:

• 1 maand later...
Geplaatst

Na lang wachten (4,5 maand) heb ik me auto vorige week mogen ophalen, en uiteraard ben ik het lange wachten snel vergeten.

auto en kleur precies hoe ik hem wilde, Smoke blue.

Wel wennen in vergeleken met mijn oude auto (Suzuki swift, 10 jaar in gereden).

Wereld van verschil, zeer blij mee.

IMG_1326_PreSharpen_1.jpg

IMG_1328_PreSharpen_1.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...