-
Aantal Items
41 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Michel.F
-
3. als de airo aan staan en blower op het voorraam wordt startstop overruled en krijg je een oranje cirkel mer een A, in dien je de blower op voorraam/ventilatie zet (1 standje terug) dan werk start stop systeem.
-
@Ronald_S en @mcl Top
-
Als je naar instellingen gaat en dan kiest voor navigatie-instellingen. dan menu Scherm en het vinkje weg halen bij traceren. nu verdwijnen de witte bolletjes. Na mijn weten houd de navigatie het nu niet meer bij Bij de Rio in iedergeval kan bij de picanto iets anders zijn in het menu
-
Ahh, gewoon nu via een sigaretplug met usb uitgang. en zit er over na te denken om via de stroomtoevoer van de sigarettenaansluiting door te lussen naar de middenconsole met een opbouw usb plug, welke even netjes weggewerkt moet worden. Maar voor nu werkt ie perfect
-
Mijn zoon het de iPhone SE en daar werkt ie wel, zelf heb ik de iPhone X en daarmee niet. Dus vermoedelijk een bug in de IOS13 software, heb hierover ook een bug melding voor naar Apple gestuurd met de hoop ze hier iets mee doen.
-
mee eens, maar de navigatie waar het hier over gaat is gewoon hetzelfde, dus zie het probleem niet. Als je bij mijn gegevens kijkt staat er netjes RIo. maar goed offtopic. We hebben het hier over de navigatie en niet de auto type, de navigatie software vanaf picanto tot heden type auto is allemaal hetzelfde
-
Voor mij niet ik kreeg een e-sim bij mijn abonnement, dit is alleen voor data verbruik(bv ipad etc) en dat gaat van mijn mobiele bundel af
-
Geen gewenst resultaat. maar heb het nu op een andere manier opgelost. had nog een Huawei E8372h-153 4G (mifi hotspot)(en deze zijn nog te koop bij bol.com en coolblue) liggen en nog een multisim van vodafone en deze in combinatie met een USB aansteker verloop. moet hem alleen nog mooi wegwerken achter me dashboard en een eigen voeding maken, maar voor nu werkt dit perfect. start op als de auto aan gaat en maakt zelf verbinding met de navigatiesysteem, binnen 2 min is alles bijgewerkt. Helaas niet op de manier zoals ik wilde maar werkt perfect. Voordeel van deze mifi usbstick is dat deze ook een roaming functie heeft, lekker voor het touren in europa met live verkeersinfo
-
teleurstellend, heeft bij mij maar 1x gedaan daarna niet meer. na de update 13.1.2 ook niet meer werkend gekregen, lijkt toch bij apple te zitten via mijn huis wifi werkt alles wel goed. Mha maar weer afwachten voor een volgende update, update IOS13 van apple is dramatisch. voorlopig maar ff via CarPlay navigeren , ben er nog niet uit dat het nu aan apple of aan Android ligt maar mijn vermoeden ligt bij apple
-
Net bij de dealer geweest en een nieuwe software en firmware erin laten schieten, getest (en duurde wel ff 5 min) toen kwam de melding dat alles werd geupdate. werkt nu weer
-
hmmm, weet je toevallig de firmware versienummer van de software. Ga even contact opnemen met de dealer..
-
Inderdaad heb nog ff zitten testen met wifi-spot op de iPhone met IO13.1.1 en er gebeurd helemaal niet totaal geen synchronisatie met flitspalen, weerinfo, verkeersinfo enz. Met de thuis wifi werkt alles wel dus ligt zeker aan de IO13 helaas, flink balen.
-
Weet niet zeker dat die aan iOS 13 of 13.1 ligt, auto op mijn huis WiFi gezet maar hier komt flitspaaltje en online weer enz niet met info. Zal van de week nog eens kijken
-
Dit zou kunnen, ik heb begin maart ook een update gehad, volgens de dealer maar omdat ik een foto had gemaakt van de versie nummer zag ik dat er geen vernieuwing was. Na het krijgen van de mail van kia, dat er nieuwe navigatie updates waren, even langs geweest en kreeg toen wel de laatste versie. Het kan zo wezen dat er dealers zijn die voorrang hebben op de laatste update of deze op een of andere mannier eerder hebben maar hier heb ik geen ervaring mee.
-
Dit is de laatste versie die net in april is uitgekomen er is geen nieuwere versie
-
zelf ook een dashcam ingebouwd, maar ik wilde deze niet constant op voeding. Deze op sigaretten aansluiting aangesloten. Reden dat ik de dashcam niet op contante voeding wilde is dat je het risico loopt, als je een tijdje de auto niet gebruikt, de accu leeg getrokken wordt. Nu in mijn situatie, start de auto en de dashcam gaat automatisch aan en begint met opnemen
-
In Korea, tenminste daar kwam een jaar geleden mijn bestelde auto vandaan (Kia Rio 4)
-
Huilend geluid bij 1ste en 2de versnelling
Michel.F reageerde op MitchellMagentis's topic in Magentis
Met mijn vorige auto ook gehad, was toen een lager in de versnellingsbak. geen goedkope -
Naar italie gereden met mijn Rio 4 YB 120pk met airco aan door duitsland en zwitserland over de gothardpass, totaal ongeveer 1500 km 1:16 gereden, vol gepakte auto met 4 inzittende. Overal op cruisecontrol gereden, indien mogelijk en maximale snelheden gereden, in duisland ook nog een paar keer op de autobahn de 200km/u aangetikt (had nog gas over en het verkeer liet het toe (wilde de top eens zien maar durfde niet harder, dit heeft mijn verbruik naar beneden gehaald dus had nog zuiniger kunnen rijden.) Ben erg tevreden over het resultaat mede dat de auto ook afgeladen was. Heb deze auto dit jaar nieuw aangeschaf en had nog nooit kia gereden. Zelfs toens in 200 km/u reed zat ik nog rustig stabiel in de auto zonder dat de auto begon te trillen, mijn vorige auto (Suzuki swift) begon als te shaken bij de 150 km/u. Normaal rijd ik gemiddeld 1:17 voor woon verkeer. Naar mijn werk gebruik ik me auto niet
-
inderdaad net als xtra40 al zegt. zelf heb ik een rio 2018 en isg gaat standaard aan bij elke keer starten.