Jump to content

E-lmar

Leden
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutraal

About E-lmar

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Waddinxveen
  • Auto
    KIA e-Niro ExecutiveLine Graphite Platinum 64Kwh

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mijne ook vervangen
  2. alleen een sim kaart met bundel aanschaffen dat vind ik zelf minder omdat ik gewoon tel van werk kan gebruiken anders had ik dat ook wel gedaan
  3. https://www.iculture.nl/nieuws/ios-13-1-2-ipados-beschikbaar/ 13.1.2 lost bluetooth probleem met autoradios op. Weet niet of dit het op lost maar zit potentie in
  4. Data ia dan waarschijnlijk al opgehaald via de iphone van je vrouw. Heb zelfde maar dan wifi van huis. Alleen daarna als mijn telefoon het overneemt word bijv de flitser icoon uitgegrijst. Dus geen data.
  5. En staat uit. Ook netwerkinstellingen gereset. Helpt ook niet
  6. Ik heb in de kia alles gereset, telefoon ook bluetooth opnieuw gedaan maar tot nu toe niks dat helpt. Telefoon opnieuw installeren, geen idee of dat echt gaat helpen
  7. Daar zit ik ook aan te denken. Mijn auto is in juli afgeleverd
  8. Vreemd ik heb ook 13.1 alles gereset maar het komt gewoon niet
  9. Op de Tom Tom site staat dit ook: https://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/26782 Hun hebben een update voor hun apparaten maar wij zitten vast aan het fabrieksysteem? Hebben jullie hier ook last van? Hotspot via telefoon verbind gewoon en lijkt niets aan de hand maar hij blijft maar verbinding zoeken met online services (en dus ook geen optie radar / flitser waarschuwingen)
  10. http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/26782 TT services heeft dus issues. Er zijn updates voor hun apparaten maat wellicht moet er dus een update komen voor het kia navigatie systeem
×
×
  • Create New...