Michel.F Geplaatst 18 Januari, 2018 Geplaatst 18 Januari, 2018 Ik ben michel en zit nu nog te wachten op mijn eerste Kia Rio DynamicLine 1.0 T-GDi (120pk) Smoke blue wacht nu al 2,5 maand, mijn auto wordt verwacht afgeleverd eind feb. dus nog ff wachten Quote
deltagolf Geplaatst 18 Januari, 2018 Geplaatst 18 Januari, 2018 arme Michel ik heb gisteren mijn picanto opgehaald en ben waanzinnig blij gr Dick Quote
xtra40 Geplaatst 18 Januari, 2018 Geplaatst 18 Januari, 2018 Hallo Michel welkom op het forum wij wensen jou veel lees en post plezier hier nog even afzien maar als je dan eindelijk je mooie rio hebt ben je de lange wacht tijd zo weer vergeten Quote
deltagolf Geplaatst 18 Januari, 2018 Geplaatst 18 Januari, 2018 mijn naam is Dick, sinds gisteren op dit forum mijn Kia picanto nu 1 dag in het bezit ik ben zelf vrachtwagen chauffeur en ben heel wat confortabelen bedieningen gewent. de ingebouwde navi/media/mobiel interface en bediening op het stuur is in een woord geweldig. de camera erg handig als je een trekhaak hebt en vrijwel dagelijks aan en afkoppeld ABS EPS 6 airbags zeer fijn stuur en stuurt zo licht. zelf een nummerplaat voor de aanhanger binnen verbazend groot voor zo.n klein autootje. nu nog uitzoeken hoe bluetooth mobiel muziek afspelen Quote
xtra40 Geplaatst 20 Januari, 2018 Geplaatst 20 Januari, 2018 Op 18-1-2018 om 21:14 zei deltagolf: mijn naam is Dick, sinds gisteren op dit forum mijn Kia picanto nu 1 dag in het bezit ik ben zelf vrachtwagen chauffeur en ben heel wat confortabelen bedieningen gewent. de ingebouwde navi/media/mobiel interface en bediening op het stuur is in een woord geweldig. de camera erg handig als je een trekhaak hebt en vrijwel dagelijks aan en afkoppeld ABS EPS 6 airbags zeer fijn stuur en stuurt zo licht. zelf een nummerplaat voor de aanhanger binnen verbazend groot voor zo.n klein autootje. nu nog uitzoeken hoe bluetooth mobiel muziek afspelen Hallo Dick ook jij heel erg welkom hier op het forum en veel lees en post plezier hier toegewenst en met de mooie picanto zit het wel goed denk ik kleine opmerking je zelf voor stellen doe je eigenlijk door je eigen topic hier te openen en niet bij iemand anders zijn voor stel rondje Quote
Michel.F Geplaatst 11 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2018 Na lang wachten (4,5 maand) heb ik me auto vorige week mogen ophalen, en uiteraard ben ik het lange wachten snel vergeten. auto en kleur precies hoe ik hem wilde, Smoke blue. Wel wennen in vergeleken met mijn oude auto (Suzuki swift, 10 jaar in gereden). Wereld van verschil, zeer blij mee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.