Jeroen010 Geplaatst 19 Januari, 2018 Geplaatst 19 Januari, 2018 Hoi! een functie die ik heel handig zou vinden is dat de Niro automatisch op slot zou gaan. Een buurman heeft een Renault, ook met keyless entry en zodra hij iets van de auto weg is, gaan deze automatisch op slot. Helaas heb ik deze functie niet kunnen ontdekken. Iemand hier die hiermee al eens navraag gedaan heeft/ of meer info? Groeten, Jeroen Quote
Brat Pit Geplaatst 19 Januari, 2018 Geplaatst 19 Januari, 2018 3 uur geleden zei Jeroen010: Hoi! een functie die ik heel handig zou vinden is dat de Niro automatisch op slot zou gaan. Een buurman heeft een Renault, ook met keyless entry en zodra hij iets van de auto weg is, gaan deze automatisch op slot. Helaas heb ik deze functie niet kunnen ontdekken. Iemand hier die hiermee al eens navraag gedaan heeft/ of meer info? Groeten, Jeroen Heb ik ook niet kunnen vinden. Wel staan er op het internet voorbeelden van mensen die hun auto te dichtbij de voordeur parkeren en hem dan niet op slot krijgen. Sleutel in een stalen doos of in het achterhuis opbergen biedt dan de oplossing. "elk voordeel heb se nadeel" 1 Quote
gjcvro Geplaatst 19 Januari, 2018 Geplaatst 19 Januari, 2018 In het gunstigste geval heb je een knopje op de deurklink zitten waarmee je de deuren open en dicht kunt maken. Zo mooi als bij Renault hebben ze het echter niet voor elkaar bij Kia. (ik had hiervoor een Renault, werkt echt perfect) Hij kan wel de spiegels uitklappen.. maar de deur open maken was te ingewikkeld Quote
Wimis on Geplaatst 19 Januari, 2018 Geplaatst 19 Januari, 2018 Ik had tot mei 2017 de Business Line Die had dat wel, een knopje op de klink en automatisch na 1 of 2 min. (weet niet meer) ging die op slot. Mijn Rav4(2000) deed dat ook al ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.