stansan Geplaatst 1 Februari, 2018 Geplaatst 1 Februari, 2018 Ik heb het scherm op nachtstand en dan het schuifje helemaal naar links.. maakt eigenlijk geen verschil als je het schuifje beweegt. Ook de verlichting van de meters.. hoe kun je die dimmen. het draaiknopje die in de manual staat heb ik niet (voor type A), maar ook de uitgebreide menu's (Type voor de lcd niet. dus ik zie nu niet hoe ik dat wel kan dimmen. Mvg, Stansan Quote
Mako97 Geplaatst 2 Februari, 2018 Geplaatst 2 Februari, 2018 Dat vond ik dus ook al, van dat scherm. Misschien dat er nog een softwareupdate komt om dit op te lossen? Quote
stansan Geplaatst 3 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2018 Net bij de dealer geweest, die wist ook niet hoe de tellers te dimmen... vanacht over een donkere weg gereden en de instrumenten en het navi scherm reflecteren in de zijruit. lijkt wel een kerstboom... Door die reflectie is het lastig naar buiten kijken... heb een doek erover moeten hangen om goed naar buiten te kunnen kijken... niemand anders hier last van? Quote
Goldy Geplaatst 3 Februari, 2018 Geplaatst 3 Februari, 2018 Ik heb er geen last van. Ik vind het zeker niet te fel, en het weerkaatst zeker niet in mijn zijruiten. Quote
Wero Geplaatst 4 Februari, 2018 Geplaatst 4 Februari, 2018 Ik vind het scherm niet te fel , maar dit kun je toch regelen bij “instellingen”? Quote
stansan Geplaatst 4 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2018 42 minuten geleden zei Wero: Ik vind het scherm niet te fel , maar dit kun je toch regelen bij “instellingen”? als je de instellingen van de navi bedoelt, ja dat zou je denken. Maar bij het icoontje "Scherm" krijg ik 2 opties, dag en nachtkaart en voor ieder een schuifje van donker naar licht. zo zou je voor elke apart een niveau mogen instellen. Zoals ik in de eerste post al zei doet dat schuifje helemaal niks, of ik hem nou naar links of recht schuif. licht niveau blijft hetzelfde. En dan nog die km tellers, die kan ik helemaal nergens dimmen. 1 Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 8 Februari, 2018 Geplaatst 8 Februari, 2018 Dit klinkt als een glitch in de software van de auto. Toch nog maar een keer naar de dealer die dit bij Kia moet aankaarten als hij hier zelf niet uit kan komen. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
stansan Geplaatst 12 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 Februari, 2018 Op 8-2-2018 om 23:05 zei Treespotter (aka Birdy): Dit klinkt als een glitch in de software van de auto. Toch nog maar een keer naar de dealer die dit bij Kia moet aankaarten als hij hier zelf niet uit kan komen. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Nou, ben bij de dealer langs geweest.. het schijnt normaal te zijn.... ik zie de helderheid wel iets dimmen en overdag lijkt het ook wel dat ie voldoende dimt, maar als je in de nacht over een polderweg rijdt is het gewoon veel te fel. in de stad gaat het wel omdat er dan buitenverlichting is, maar in het pikke donker mag ie van mij nog wel de helft donkerder. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 12 Februari, 2018 Geplaatst 12 Februari, 2018 Dit zou met een beetje goede wil door een dealer op te lossen moeten zijn. Alles is tegenwoordig Canbus en met een computer af te regelen. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
stansan Geplaatst 18 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2018 Ik heb een filmpje gemaak op verzoek van Kia dealer Lelystad. Hij heeft ook contact gehad met de importeur. Er kan niks aan gedaan worden. Kia in Korea zegt dan had u het duurdere type moeten nemen waar je de instrumenten kan dimmen, het navigatie dimmt dan mee. We moeten het er dus mee doen. Nu even kijken hoe ik hier een filmpje kan uploaden... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.