Obelix Geplaatst 5 Februari, 2018 Geplaatst 5 Februari, 2018 Heeft iemand een idee hoe ik een voorkeuze uit de favoritenlijst van de Radio verwijder? Ik kan dit niet vinden in de handleiding, en mijn favoritenlijst staat vol met stations die ik niet wil... Quote
Specialmade Geplaatst 5 Februari, 2018 Geplaatst 5 Februari, 2018 3 uur geleden zei Obelix: Heeft iemand een idee hoe ik een voorkeuze uit de favoritenlijst van de Radio verwijder? Ik kan dit niet vinden in de handleiding, en mijn favoritenlijst staat vol met stations die ik niet wil... van welke auto / radio Quote
Obelix Geplaatst 5 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2018 Optima 2016 navagatiesysteem met tomtom services Quote
Specialmade Geplaatst 5 Februari, 2018 Geplaatst 5 Februari, 2018 9 uur geleden zei Obelix: Optima 2016 navagatiesysteem met tomtom services Daarvan kun je, volgens mij, alleen de zender (s). ‘overschrijven’ dus niet wissen. Quote
Obelix Geplaatst 9 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2018 Helaas, In de nieuw geplaatste unit zijn allemaal voorkeuze zenders geladen. Allemaal overschrijven dus. Dank je Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.