MelskeH Geplaatst 16 Februari, 2018 Geplaatst 16 Februari, 2018 Heeft iemand winterbanden op zijn Pro Cee'd GT (204 pk) liggen, zo ja welke maat en banden en welke diameter. Ik zoek me te pletter. Kia Nederland kan me niet helpen. Quote
pdakkerman Geplaatst 16 Februari, 2018 Geplaatst 16 Februari, 2018 Wat wil je weten? Heb ervaring met winterbanden op mn ceed sw can 2016. Maar heb een weekje ook de velgen van een proceed eronder gehad zodat een collega met mijn winterbanden op pad kon https://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/omwisselingsberekening.htm Ws kom je uit op 225 45 17 of 205 55 16 15” zal niet gaan ivm je remklauwen 1 Quote
MelskeH Geplaatst 20 Februari, 2018 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2018 pdakkerman bedankt voor je reactie, 15" past inderdaad niet op een Pro Cee'd GT (geen line) proefondervindelijk vast gestelt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.