Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

El ix: nieuw lid met zijn eerste Kia, een Niro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond, mijn naam is Leonard en sinds afgelopen zomer aandachtig volger van dit forum. Het heeft me veel inspiratie opgeleverd bij het bestellen van de auto.

Komend uit een Lexus CT200h, rijd ik sinds vandaag namelijk in een Niro Executiveline.
En ik moet zeggen, qua luxe en rijcomfort ben ik er niet op achteruitgegaan :wink:

klik hier voor de presentatie van mijn Niro.

Geplaatst
8 uur geleden zei el ix:

Goedenavond, mijn naam is Leonard en sinds afgelopen zomer aandachtig volger van dit forum. Het heeft me veel inspiratie opgeleverd bij het bestellen van de auto.

Komend uit een Lexus CT200h, rijd ik sinds vandaag namelijk in een Niro Executiveline.
En ik moet zeggen, qua luxe en rijcomfort ben ik er niet op achteruitgegaan :wink:

klik hier voor de presentatie van mijn Niro.

Welkom op dit forum (nu officieel) en veel leesplezier. Je hebt een verstandige keuze gemaakt om van een Lexus naar een Kia Niro te gaan. :-)   Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst.

Geplaatst

Welkom op dit forum en de Niro is zeker een goede keuze. Wat een mooie presentatie van je auto, leuk al die informatie.... en wat heb je veel extra accesoires erbij!
Ik heb zelf een Kia CEE'D Sportwagon en ben ook nieuw op dit forum. Ik ben Renze en ben 56 jaar. Woon samen met mijn vrouw (de kinderen zijn al uit huis) in Noord-Holland.

Ben benieuwd naar al jullie nieuwtjes, weetjes en verhalen. :-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...