Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verlichting van raambediening, kleine beurt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen, 

Volgende week gaat mijn picanto 2, first edition uit 2015 met 1.2 motor voor een beurt. Nou vroeg ik me af welke knopjes in de linker deur licht horen te geven? Het lijkt alsof de elektrische spiegel bediening niet verlicht is, en de knop om de deuren en ramen te vergrendelen ook niet. Klopt dit, of is het defect? 

Tevens vraag ik me af wat een 30.000km beurt moet kosten. Kreeg een nogal prijzige offerte namelijk. We rijden ongeveer 18.000 per jaar. Toen we hem kochten al 15.000 beurt gehad. 

Geplaatst

De prijzen van beurten liggen vast. Op de site van Kia zijn deze te zien en/of downloaden.

Vwb de knopjes, bij mijn Picanto TA zijn spiegelbediening en inklapknop niet verlicht, de knop voor de sloten maar aan 1 zijde, weet alleen even niet welke.
De raambediening is wel verlicht, ik dacht zelfs achter.

Geplaatst

Dan doen dus alle lampjes het! Gelukkig. 

Dat is het hem juist. Ze. Rekenen een grote beurt. Maar het is volgens mij een kleine beurt bij 30.000. Zal hun site even bekijken.. 

Geplaatst

Bij mij liggen de "kleintjes" op de 15's en de grote op 30.
Dus 15, 45, 75, 105, 135, 165 een kleine en
30, 60, 90, 120, 150, 180 een grote beurt.
In december de 150.000km grote beurt met APK laten doen...

Geplaatst

Dat van jouw 107 verbaast me; ik had hiervoor een Aygo, onderhuids precies dezelfde auto, en die had hetzelfde schema als mijn Picanto nu...

Rij je misschien relatief weinig?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...