Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accu ISG vervangen door gewone accu

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moet je altijd de accu vervangen voor de dure ISG accu. ISG werkt toch nooit. Ik ben benieuwd of je dan de ISG accu kan vervangen door een gewone accu. Scheelt enorm in prijs. Accu ISG 386 euro, gewone accu 148 euro

Geplaatst

Ik heb zelf een Rio, maar ik heb op enig moment het zelfde dilemma! Ik zet het start-stop systeem ook altijd uit, ik gebruik het nooit! Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je kiest voor een ''gewone accu'' , althans ik zou het doen, als ik aan de beurt ben! Auto is 6jaar oud, maar het moet gezegd, hij start ,ook na 5dagen stilstand in de kou, onmiddellijk! Het prijs verschil is gewoon te groot! Zeker als je het start-stop systeem nooit gebruikt.

Geplaatst

Ook mijn Riootje is inmiddels 6 jaar oud en ik zit met dezelfde vraag. Niet dat de accu al vervangen moet worden maar vroeg of laat is ie aan de beurt. En laten we eerlijk zijn, die ISG is de grootste poppenkast die men bedacht heeft om zogenaamd het milieu te sparen. Meestal sta je met ingetrapte koppeling voor het stoplicht te wachten en draait de motor dus en meer dan de helft geeft het dashboard aan: auto start/stop limited. Of als je al met afgeslagen motor staat te wachten springt ie vanzelf na soms geen minuut alweer aan. Het maximale wat ik ooit eens gehaald heb was 3 minuten. Onzin dus die ISG. Nee, als het ff kan een gewone accu erin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...