Bambie Posted March 24, 2018 Posted March 24, 2018 Is het mogelijk om nummers door te kunnen klikken door iets te veranderen qua knopinstellingen met dit stuurwiel? Quote
Murcielaygo Posted March 24, 2018 Posted March 24, 2018 Watvoor nummers bedoel je?Telefoonnummers of liedjes/muzieknummers?Eerste geval; kan waarschijnlijk niet, tweede geval zou ik verwachten met de rechtse up/down... Quote
Bambie Posted March 24, 2018 Author Posted March 24, 2018 5 uur geleden zei Murcielaygo: Watvoor nummers bedoel je? Telefoonnummers of liedjes/muzieknummers? Eerste geval; kan waarschijnlijk niet, tweede geval zou ik verwachten met de rechtse up/down... Muzieknummers, en rechts up/down werkt alleen om door de display heen te scrollen. Quote
Bambie Posted March 24, 2018 Author Posted March 24, 2018 54 minuten geleden zei Murcielaygo: In dat geval; handleiding!? SEEK/PRESET ( / ) (2) De toets SEEK/PRESET heeft verschillende functies op basis van de systeemmodus. Voor de volgende functies moet de toets ten minste 0,8 seconden worden ingedrukt. Dit wist ik al, maar doelde meer op of het mogelijk is om dit in te stellen als volgende nummer? Quote
Murcielaygo Posted March 24, 2018 Posted March 24, 2018 Als dat kon zou dat in de handleiding staan.Lijkt mij van niet dus... Quote
Recommended Posts