Driestd Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Hallo allemaal, Even voorstellen, Ik ben Dries v.d. Meulen uit Amsterdam en ben getrouwd met Felitia. We zijn al Opa en Oma en ik heb me op deze site aangemeld omdat we gaan privé leasen. Het is een Kia Niro Hybride geworden. Over een week zal waarschijnlijk de Niro aan ons worden toevertrouwd en gaan we weer een nieuwe episode in het autorijden gaan beleven. Op dit moment rijdt ik nog in een JEEP Cherokee 3.7 V6 automaat Limited edition. Heerlijke auto maar ik ben met pensioen gegaan in oktober 2017 en na toch wel vele tankbeurten ben ik eens aan het rekenen gegaan met de tankbonnetjes. Schrok eigenlijk toch wel. Ik wist 1:6 en soms 1:7 was het meest mooie haalbare. De bedragen opgeteld en ben tot de conclusie gekomen dat we dan beter nieuw en lease kunnen gaan rijden. Uitgekomen op de KIA NIRO Connect edition. Kleur graphitte grey. en gelijk het verbruik voor ons naar een super norm! Kortom we gaan het zien en meemaken. Hoop hier een gezellige ploeg aan te treffen en alle wetenswaardigheden met elkaar te delen. Groet Dries Quote
Specialmade Posted April 8, 2018 Posted April 8, 2018 Op 7-4-2018 om 21:20 zei Driestd: Hallo allemaal, Even voorstellen, Ik ben Dries v.d. Meulen uit Amsterdam en ben getrouwd met Felitia. We zijn al Opa en Oma en ik heb me op deze site aangemeld omdat we gaan privé leasen. Het is een Kia Niro Hybride geworden. Over een week zal waarschijnlijk de Niro aan ons worden toevertrouwd en gaan we weer een nieuwe episode in het autorijden gaan beleven. Op dit moment rijdt ik nog in een JEEP Cherokee 3.7 V6 automaat Limited edition. Heerlijke auto maar ik ben met pensioen gegaan in oktober 2017 en na toch wel vele tankbeurten ben ik eens aan het rekenen gegaan met de tankbonnetjes. Schrok eigenlijk toch wel. Ik wist 1:6 en soms 1:7 was het meest mooie haalbare. De bedragen opgeteld en ben tot de conclusie gekomen dat we dan beter nieuw en lease kunnen gaan rijden. Uitgekomen op de KIA NIRO Connect edition. Kleur graphitte grey. en gelijk het verbruik voor ons naar een super norm! Kortom we gaan het zien en meemaken. Hoop hier een gezellige ploeg aan te treffen en alle wetenswaardigheden met elkaar te delen. Groet Dries Welkom op dit forum Dries en veel leesplezier. Van de aanschaf van een Niro zul je geen spijt krijgen. Het is een fantastische auto. Ik wens je alvast veel rijplezier en veilige kilometer met de nieuwe bolide. Quote
xtra40 Posted April 8, 2018 Posted April 8, 2018 hallo dries welkom op het forum en van harte met de aanschaf van de kia niro ik wens jullie ook heel veel veilige Kiameters met de niro toe Quote
Recommended Posts