Diversion Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Hallo ik ben Norbert. Sinds deze week eigenaar van een Kia Carens van 2007 met 42.500 km op de teller. De Carens heeft echt deze kilometers gelopen. Ziet er Top uit. Vandaag 4 banden vervangen. De originele van de fabriek zaten er nog op. Helmaal gescheurd en uitgedroogd. Grote beurt gegeven. alles is weer 100% in orde. Ben benieuwd wat deze club mij zal brengen. ikzelf ben hobby monteur en doe bijna alles zelf aan de auto. Het sleutelen heb ik door de jaren heen geleerd. Eerst in het leger, later alles zelf geleerd. Groetjes Norbert Quote
Specialmade Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 1 uur geleden zei Diversion: Hallo ik ben Norbert. Sinds deze week eigenaar van een Kia Carens van 2007 met 42.500 km op de teller. De Carens heeft echt deze kilometers gelopen. Ziet er Top uit. Vandaag 4 banden vervangen. De originele van de fabriek zaten er nog op. Helmaal gescheurd en uitgedroogd. Grote beurt gegeven. alles is weer 100% in orde. Ben benieuwd wat deze club mij zal brengen. ikzelf ben hobby monteur en doe bijna alles zelf aan de auto. Het sleutelen heb ik door de jaren heen geleerd. Eerst in het leger, later alles zelf geleerd. Groetjes Norbert Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk veel rijplezier en veilige kilometers in de nieuwe bolide. Hij ziet er inderdaad erg mooi uit. Quote
Recommended Posts