Pietgolf Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Sinds een week in bezit Niro Business Bevalt super goed Toch een vraag mbt navigatie Na veel zoek werk op deze site krijg ik geen melding op de navigatie vd fliste palen etc dus het extra boletje Ook niet mbt hotspot Wie kan mij helpen voor advies Ook file meldingen ( staat wel aan in het systeem) geeft aan constant geen meldingen Quote
Specialmade Posted May 7, 2018 Posted May 7, 2018 11 uur geleden zei Pietgolf: Sinds een week in bezit Niro Business Bevalt super goed Toch een vraag mbt navigatie Na veel zoek werk op deze site krijg ik geen melding op de navigatie vd fliste palen etc dus het extra boletje Ook niet mbt hotspot Wie kan mij helpen voor advies Ook file meldingen ( staat wel aan in het systeem) geeft aan constant geen meldingen Heb je een werkende hotspot/MiFi router dan in het navigatie menu Instellingen het laatste item aanvinken. Je ziet dan in de navigatie (links in het scherm) een icoontje met een camera. File melding zijn alleen actief bij ingestelde route. Wel kun je zien of er ergens langzaam of stilstaand verkeer is door een rood/wit geblokte weg op je scherm. Quote
Pietgolf Posted May 8, 2018 Author Posted May 8, 2018 Beste Specialmade Via hotspot wel verbinding maar kreeg geen icoontje te zien( zie ook scherm wat er al staat maar geen instellingen toegevoegd ) en actief te zetten Ook op hoofdscherm geen exra icoontje werd zichtbaar met cameraatje trouwens Nog navraag bij dealer gedaan en daar werd telefonisch gezegd : dat info over flitstpalen / mobiele controle is geblokkeerd Kan dat nergens op de site terug vinden beetje vreemd Ook wat mij opvalt indien hotspot aan gaat binnen aantal seconden volgt update File meldingen Volgens jou tip indien je actieve route aangeeft wel info file op scherm Misschien toch nog keer langs dealer Ik lees wel en /of er meerdere rijders Kia Niro dit issue hebben misschien Quote
Specialmade Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 (edited) 1 uur geleden zei Pietgolf: Beste Specialmade Via hotspot wel verbinding maar kreeg geen icoontje te zien( zie ook scherm wat er al staat maar geen instellingen toegevoegd ) en actief te zetten Ook op hoofdscherm geen exra icoontje werd zichtbaar met cameraatje trouwens Nog navraag bij dealer gedaan en daar werd telefonisch gezegd : dat info over flitstpalen / mobiele controle is geblokkeerd Kan dat nergens op de site terug vinden beetje vreemd Ook wat mij opvalt indien hotspot aan gaat binnen aantal seconden volgt update File meldingen Volgens jou tip indien je actieve route aangeeft wel info file op scherm Misschien toch nog keer langs dealer Ik lees wel en /of er meerdere rijders Kia Niro dit issue hebben misschien Je gebruikt het verkeerde scherm: Camerawaarschuwingen 1. Druk op [ *] > [Navigatie] > [Navigatie] 2. Druk op [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone]. Het scherm bericht gebruiken wordt weergegeven. Lees het goed en druk dan op [Akkoord] om de functie te gebruiken. Opmerking [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone] wordt alleen weergegeven wanneer het Wi-Fi netwerk is verbonden. Afhankelijk van de wetgeving van het land kan de [Waarschuwing radarcontrole] worden veranderd in [Waarschuwing gevarenzone]. Afhankelijk van de wetgeving van het land kan [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone] niet beschikbaar zijn. zie pagina 64 van de navigatie handleiding. Edited May 8, 2018 by Specialmade Quote
Pietgolf Posted May 9, 2018 Author Posted May 9, 2018 13 uur geleden zei Specialmade: Sorry( zal wel met mij te maken hebben) maar de stappen zoals jij beschrijft kan ik niet vinden in het menu bij navigatie helaas kan u mij verder helpen waar te beginnen ( blz 64 handleiding niet bekend in mijn nieuwe boekje Moet ik allereerst hotspot zeker worden aangezet maar dan hoe verder IK wacht uw reactie verder effe af 13 uur geleden zei Specialmade: Je gebruikt het verkeerde scherm: Camerawaarschuwingen 1. Druk op [ *] > [Navigatie] > [Navigatie] 2. Druk op [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone]. Het scherm bericht gebruiken wordt weergegeven. Lees het goed en druk dan op [Akkoord] om de functie te gebruiken. Opmerking [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone] wordt alleen weergegeven wanneer het Wi-Fi netwerk is verbonden. Afhankelijk van de wetgeving van het land kan de [Waarschuwing radarcontrole] worden veranderd in [Waarschuwing gevarenzone]. Afhankelijk van de wetgeving van het land kan [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone] niet beschikbaar zijn. zie pagina 64 van de navigatie handleiding. Quote
Specialmade Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 5 uur geleden zei Pietgolf: Sorry( zal wel met mij te maken hebben) maar de stappen zoals jij beschrijft kan ik niet vinden in het menu bij navigatie helaas kan u mij verder helpen waar te beginnen ( blz 64 handleiding niet bekend in mijn nieuwe boekje Moet ik allereerst hotspot zeker worden aangezet maar dan hoe verder IK wacht uw reactie verder effe af De hotspot moet inderdaad ‘aan’ staan. Daarna op het tandwieltje klikken en daarna op navigatie. Dan het navigatiemenu. Je krijgt dan een scherm waarin je een aantal mogelijkheden kunt aanvinken. In de laatste regel staat dan waarschuwing radarcontrole. Deze moet aangevinkt staan. Als je dit doorlopen hebt zie je in het navigatiescherm (links) als onderste icoontje een cameraatjes staan. Dit is het teken dat je voor flitsers wordt gewaarschuwd. Quote
Specialmade Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 5 uur geleden zei Pietgolf: Sorry( zal wel met mij te maken hebben) maar de stappen zoals jij beschrijft kan ik niet vinden in het menu bij navigatie helaas kan u mij verder helpen waar te beginnen ( blz 64 handleiding niet bekend in mijn nieuwe boekje Moet ik allereerst hotspot zeker worden aangezet maar dan hoe verder IK wacht uw reactie verder effe af Je moet de handleiding erbij pakken van de navigatie Niet de handleiding van de Niro. 1 Quote
Pietgolf Posted May 10, 2018 Author Posted May 10, 2018 17 uur geleden zei Specialmade: De hotspot moet inderdaad ‘aan’ staan. Daarna op het tandwieltje klikken en daarna op navigatie. Dan het navigatiemenu. Je krijgt dan een scherm waarin je een aantal mogelijkheden kunt aanvinken. In de laatste regel staat dan waarschuwing radarcontrole. Deze moet aangevinkt staan. Als je dit doorlopen hebt zie je in het navigatiescherm (links) als onderste icoontje een cameraatjes staan. Dit is het teken dat je voor flitsers wordt gewaarschuwd. Top!!!!! bedankt reeds geactiveerd Quote
Recommended Posts