Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik wilde voor 14 dagen geleden een aanhanger huren , maar dat ging niet door , de verlichting deed het niks , niks .

Dus naar een garage die mij direct hielp , ja doorgemeten en er werd gezegd de trekhaak module is stuk , dus zij die bestellen en gisteren erop gezet .

Maar ook bij die nieuwe module geen stroom !!! toen ging er bij de monteur een lichtje branden en zij er moet ergens een zekering aan de voorkant van de auto zitten is die misschien stuk .

Ja hoor er zat helemaal geen zekering in, die was eruit , een zekering er in gezet en ja hoor alles was goed , nu de oude module van ECS er in en niks mis mee .

Wel in totaal 3 uur werk gehad voor noppes , nu kwam ik goed weg en moest 30 euro betalen , ja nu kon ik zeggen ik betaal niks maar wie trekt aan het kortste eind. Wilde dit toch even op het forum kwijt , dat ook zoiets gebeuren kan .

Wat ik wel vreemd vind is als ik een aanhanger achter de wagen heb en zet de versnelling in zijn achteruit begint de alarm van de achteruitrijcamera te piepen , is die ook uit te schakelen ?? 

Posted

Even voor de duidelijkheid je zit ni ye posten in het cafe van de kia club waar je alles wat niks met een kia te maken heeft posten ?

Ik denk dat dit het beste verplaatst kan worden naar het type auto het gaat 

Daar dit ook niet uit je avatar en je gegevens is te halen kan ik het ook niet doen voor je 

Mischien even je avatar gegeven en zo ( foto en gegevens die rechts op het scherm in je post komen te staan)

Even aanvullen en gaarne even je vragen ik het juiste forum deel te stellen 

Posted

Beetje knullig van de monteur mag ik wel zeggen alvorens je een computet of wat dan ook gaat vervangen controleer je altijd de stroom voorziening 

Daar ik denk dat dit geen garantie geval is vind ik 30 euro voor 3 uur zoeken en voor niets een computer vervangen een schijntje en ben je wat mij betreft goed gematst dus hulde voor de garage voor het niet leeg roven van je portemonnee