Patrickd Posted June 7, 2018 Posted June 7, 2018 Weet iemand waar ik een orgineel logo voor op het stuur van mijn Kia ceed uit 2012 kan halen . Of heeft iemand deze nog liggen Mvg Patrick Quote
pdakkerman Posted June 10, 2018 Posted June 10, 2018 Origineel gewoon bij Kia. Niet origineel. AliExpress. Heb daar naafdoppen besteld voor m'n wintervelgen. Beter dan die Hyundai logo s die er eerst opzaten. Heb gekozen voor het zgn K logo. Weer eens wat anders Quote
Patrickd Posted June 10, 2018 Author Posted June 10, 2018 Kia heb ik al gemaild Wacht nog op antwoord Quote
Patrickd Posted June 13, 2018 Author Posted June 13, 2018 Niet verkrijgbaar bij Kia kan alleen een complete airbag unit op en logo is niet los leverbaar. Maar ik heb er een gezien op eBay Dus ga die bestellen Quote
Patrickd Posted June 15, 2018 Author Posted June 15, 2018 Gisteren via marktplaats een orgineel logo bemachtigd voor 10€ incl verzendkosten . Quote
Recommended Posts