Birdman Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Hallo, mijn naam is Bart, ben 51 jaar en woon in Amsterdam. Momenteel lease ik mijn 2e Kia Sportage. Mijn huidige Kia is 1,5 jaar oud. Ik ben op het moment op vakantie en mijn display van de navigatie en de achteruitrijcamera staat op zwart. Bij het checken van mijn dashboard zag ik dat mijn A/V systeem uitgeschakeld staat. Ik weet niet hoe dat is gekomen. Ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat. De radio speelt wel gewoon. Heeft iemand dit ooit eerder bij de hand gehad? Hoe krijg ik mijn display weer aan? Het is nu zaterdag en morgen naar een dealer is er niet echt bij. Mijn dank is groot en mijn excuses voor het mogelijk niet naleven van de forumregels. Ik heb mijn navigatie echt nodig hier in Frankrijk. Groet Bart. Quote
Specialmade Posted June 10, 2018 Posted June 10, 2018 13 uur geleden zei Birdman: Hallo, mijn naam is Bart, ben 51 jaar en woon in Amsterdam. Momenteel lease ik mijn 2e Kia Sportage. Mijn huidige Kia is 1,5 jaar oud. Ik ben op het moment op vakantie en mijn display van de navigatie en de achteruitrijcamera staat op zwart. Bij het checken van mijn dashboard zag ik dat mijn A/V systeem uitgeschakeld staat. Ik weet niet hoe dat is gekomen. Ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat. De radio speelt wel gewoon. Heeft iemand dit ooit eerder bij de hand gehad? Hoe krijg ik mijn display weer aan? Het is nu zaterdag en morgen naar een dealer is er niet echt bij. Mijn dank is groot en mijn excuses voor het mogelijk niet naleven van de forumregels. Ik heb mijn navigatie echt nodig hier in Frankrijk. Groet Bart. Alle zekeringen nagekeken? Soms wil het wel eens helpen om de centrale zekering te verwijderen en naar een paar minuten weer terug te plaatsen. suc6. Quote
Recommended Posts