probot Posted June 22, 2018 Posted June 22, 2018 Hallo allemaal, De naam is Probot , Na 15 jaar Frans te hebben gereden, werd het tijd voor wat anders.. Sinds 5 weken trotse bezitter van een 2018 Kia cee'd SW GT-Line Edition, 1.0T-GDi 120pk dark gun metal De eerste indrukken van de auto zijn zeer positief, pittige motor en rijgedrag, en genoeg ruimte voor onze beoogde doeleinden. Ik hoop hier de nodige informatie te vinden en wellicht kan ik nog wat bijdragen. Groet, Probot Quote
Specialmade Posted June 22, 2018 Posted June 22, 2018 6 uur geleden zei probot: Hallo allemaal, De naam is Probot , Na 15 jaar Frans te hebben gereden, werd het tijd voor wat anders.. Sinds 5 weken trotse bezitter van een 2018 Kia cee'd SW GT-Line Edition, 1.0T-GDi 120pk dark gun metal De eerste indrukken van de auto zijn zeer positief, pittige motor en rijgedrag, en genoeg ruimte voor onze beoogde doeleinden. Ik hoop hier de nodige informatie te vinden en wellicht kan ik nog wat bijdragen. Groet, Probot Welkom op dit forum en veel leesplezier. Mooie auto zo'n Céed SW GT-line Edition. Heel veel rijplezier en veilige kilometers. Plaats eens wat foto van je nieuwe bolide. Zijn ze gek op hier. Quote
Recommended Posts