mair Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Hallo, Wij hebben een nieuwe radio met navigatie laten installeren en nu heb ik hier een vraag over. Het betreft de volgende radio http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102831327 Hierbij hebben wij de navigatie en kaarten van IGO gekocht, deze werkt naar behoren maar is toch iets anders dan wij gewend zijn van onze oude Tomtom. Is het ook mogelijk om een ander navigatie programma op deze radio te installeren en hoe doe ik dit? Ik ben bekend met de nieuwsgroepen etc.. Wat is een goed navigatie programma etc... Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes, Manfred Quote
CJAvHam Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Ja hoor ik heb TomTom go er op staan heel Europa kost 19 euro als je nog geen Tom Tom hebt je kan het eerst proberen 75 km en als het bevalt kan je het aanschaffenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
mair Posted July 13, 2018 Author Posted July 13, 2018 Op 9-7-2018 om 16:32 zei CJAvHam: Ja hoor ik heb TomTom go er op staan heel Europa kost 19 euro als je nog geen Tom Tom hebt je kan het eerst proberen 75 km en als het bevalt kan je het aanschaffen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Bedankt voor je bericht. Hoe krijg ik deze TomTom go op het apparaat? Kan ik de twee programma's ook naast elkaar draaien zodat ik altijd terug kan naar IGO? Dit kost 19 euro per jaar? Alvast bedankt voor de antwoorden Quote
Brat Pit Posted July 13, 2018 Posted July 13, 2018 (edited) Het lijkt erop dat het gewoon android 6 is. Dus auto voor de deur, koppelen aan je huis wifi en de app downloaden uit de store. Of je haalt het via nieuwsgroepen binnen op je pc, en kopieer het naar de unit via je wifi verbinding of via de USB. Daarna zul je hem aan het internet kunnen kopellen via je telefoon om binnen het gekozen navi programma de verkeersinfo op te halen. Als het goed is kun je er verschillende apps op draaien totdat hij vol zit natuurlijk. Ik ken de unit niet, dus als het op een of andere manier dichtgetimmerd is, dan wordt het lastig. Kijk ook even of je waze kunt gebruiken. Erg goede app en is gratis. TT is overigens ook erg goed. Edited July 13, 2018 by Brat Pit Quote
CJAvHam Posted July 17, 2018 Posted July 17, 2018 Inderdaad gewoon via app downloaden en klaarVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Recommended Posts