bertb Geplaatst 17 Juli, 2018 Geplaatst 17 Juli, 2018 nou,ik heb de kia sportage uit 2012 met 36800 km op de teller nu bijna 2 weken in mijn bezit,en bevalt me redelijk op 2 puntjes na.de besturing wil overdreven alleen maar rechtdoor,en het navigatiesysteem is nog nooit upgedated.ik heb ook een stomme fout gemaakt.er zat geen reservewiel bij.en na enig zoekwerk er een besteld via autparts 24.prima verzorgd en net ontvangen.maar nu blijkt het een 16 inch te zijn in plaats van 17 inch.dit wiel komt uit zweden.en om het nu terug te sturen is ook een hoop rompslomp.maar ik heb hem net gepast en het past prima.dus ik laat het maar zo.alles beter dan een spuitbus.voor de besturing schijnt een update te zijn onder garantie.en updaten navigatiesysteem kost 150 euro.vrijdag gaat hij naar de garage . . Quote
MrMaster Geplaatst 31 Juli, 2018 Geplaatst 31 Juli, 2018 Welkom alvast. Welke motor heb je? Greetings, Quote
Falcon Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 (aangepast) welkom 36800 km is niet veel 2 Augustus, 2018 aangepast door Falcon Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.