ThijsV Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Hallo! Ik ben Thijs, nu 19 jaar, en sleutel een hoop aan auto's. Heb het afgelopen jaar een opel kadett uit 1972 opgeknapt, die is nu de deur uit dus rij ik voorlopig in een kia carnival uit 2003, met de 2.5l v6 benzine, vind t een heerlijke bak maar hij wordt wel een dagje ouder dus begint wat onderhoud te vergen dit doe ik het liefst zelf, en van mijn opeltje heb ik geleerd dat het forum altijd wel raad weet! Quote
Specialmade Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 16 uren geleden, ThijsV zei: Hallo! Ik ben Thijs, nu 19 jaar, en sleutel een hoop aan auto's. Heb het afgelopen jaar een opel kadett uit 1972 opgeknapt, die is nu de deur uit dus rij ik voorlopig in een kia carnival uit 2003, met de 2.5l v6 benzine, vind t een heerlijke bak maar hij wordt wel een dagje ouder dus begint wat onderhoud te vergen dit doe ik het liefst zelf, en van mijn opeltje heb ik geleerd dat het forum altijd wel raad weet! Welkom op dit forum Thijs. Je Opeltje was een slimme auto want op het forum worden de meeste vragen wel beantwoord of weet men wel raad. Quote
Recommended Posts