Niro1 Posted August 8, 2018 Posted August 8, 2018 Hallo, Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro. Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden. Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt. Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen. Vriendelijke groeten van Niro1 Quote
Specialmade Posted August 9, 2018 Posted August 9, 2018 9 uren geleden, Niro1 zei: Hallo, Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro. Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden. Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt. Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen. Vriendelijke groeten van Niro1 Welkom op dit forum en veel leesplezier. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Niro. Quote
Black_picanto Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 (edited) Op 8-8-2018 om 22:48, Niro1 zei: Hallo, Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro. Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden. Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt. Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen. Vriendelijke groeten van Niro1 Nou de Niro hybride automaat rijdt zo lekker. Ik heb hem een dag als leenauto gehad van onze Kia dealer in schelluinen, maar daar kan ik snel aan wennen Edited September 8, 2018 by Black_picanto Quote
Podo44 Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 Hallo ik ben Louis en rijd een Sportage 3 alle een paar jaar met veel plezier. Ik hoop hier nog wat leuke informatie te kunnen vinden en misschien ook nog nuttige informatie te kunnen geven. Quote
Specialmade Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 4 uren geleden, Podo44 zei: Hallo ik ben Louis en rijd een Sportage 3 alle een paar jaar met veel plezier. Ik hoop hier nog wat leuke informatie te kunnen vinden en misschien ook nog nuttige informatie te kunnen geven. Welkom op dit forum en veel leesplezier. Informatie is hier in overvloed te vinden maar wij zijn ook blij met aangeleverde info. De SP3 is een heel fijne auto en ik spreek uit ervaring. Quote
Recommended Posts