Ga naar inhoud

even voorstellen


Niro1

Aanbevolen Berichten

Hallo,

Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro.

Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden.

Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt.

Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen.

Vriendelijke groeten van Niro1

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, Niro1 zei:

Hallo,

Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro.

Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden.

Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt.

Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen.

Vriendelijke groeten van Niro1

Welkom op dit forum en veel leesplezier. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je Kia Niro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 weken later...
Op 8-8-2018 om 22:48, Niro1 zei:

Hallo,

Binnenkort hoop mik in het bezit te komen van een Kia Niro.

Ben 64 jaar en heb een redelijk autoleven achter mij en sta nu voor de uitdaging om hybride te gaan rijden.

Dit wordt mijn eerste ervaring met het merk Kia en ik hoop dan ook dat het mijn verwachting van deze auto niet teleur stelt.

Zelf vind ik het leuk om de ervaringen van anderen te lezen om zo te kunnen leren van waar anderen al tegen aan zijn gelopen.

Vriendelijke groeten van Niro1

Nou de Niro hybride automaat rijdt zo lekker. Ik heb hem een dag als leenauto gehad van onze Kia dealer in schelluinen, maar daar kan ik snel aan wennen

 

aangepast door Black_picanto
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, Podo44 zei:

Hallo ik ben Louis en rijd een Sportage 3 alle een paar jaar met veel plezier. Ik hoop hier nog wat leuke informatie te kunnen vinden en misschien ook nog nuttige informatie te kunnen geven.

Welkom op dit forum en veel leesplezier. Informatie is hier in overvloed te vinden maar wij zijn ook blij met aangeleverde info. De SP3 is een heel fijne auto en ik spreek uit ervaring.  :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...